A szállodalánc háromszáz napos körútra vinné a TikTokkereit, akik a legcsodálatosabb hoteleket tesztelhetnék.
A Marriott portfóliójába olyan szállodák tartoznak, mint a The Ritz-Carlton, a Westin Hotels & Resorts, valamint a Homes & Villas by Marriott International. Most három szerencsés TikTokkernek lehetőségük nyílik arra, hogy
háromszáz nap alatt mind a harminc márkát meglátogassák, utazásaikat pedig kis videókban dokumentálják.
A Marriott szerint az utazás kétségtelenül az egyik legerősebb eszköz, amely össze hozza az embereket, segít kiszélesíteni a látókörüket, miközben minden lépésüket a kíváncsiság mozgatja. A márka szeretné megtudni, hogy mindezt a fiatal, feltörekvő influenszerek hogyan tudják megosztani a világgal.
A versenyen való részvételhez a TikTokkereknek nem kell mást tenniük, minthogy feltöltsenek 2022. március 18-ig egy videót a TikTok-ra, #30stays300days és a #contest hashtagek használatával. A videóban válaszolniuk kell arra a kérdésre,
hogyan formálta őket az utazás és miért gondolják azt, hogy ők lennének a legjobb jelöltek a Marriott összes márkájának meglátogatására.
Három szerencsés nyertes 15 ezer dollár értékű csekket kap, amelyet tetszés szerint felhasználhatnak, valamint egy 10 ezer dollár értékű Marriott Bonvoy ajándékutalvánnyal is gazdagabbak lehetnek, amellyel különféle szolgáltatásokat próbálhatnak ki a luxusszállodákban. A nyerteseket emellett további ajándékokkal meglepik, például repülőjeggyel, Uber-utakkal és exkluzív élményekkel a Marriott Bonvoy Moments programból.
A győztesek kiválasztása során a Marriott több szempontot is figyelembe vesz majd, így a képernyőn való jelenlétet, a videó minőségét, a kreativitást és hogy a TikTokker azonosulni tud-e a Marriott Bonvoy értékeivel. Azaz olyan jelölteket keresnek, akik
szenvedélyesen rajonganak a felfedezésért, emellett pedig egyedi és kreatív nézőpontot tudnak hozni TikTok-videóikba.
(Forrás: Travel+Leisure, fotók: Unsplash, Marriott)
világkörüli út | marriott | influenszer | hotel | szállodaÖt világvégi táj, amiről nehéz elhinni, hogy a valóságban is létezik
Hamarosan újra az eredeti, egzotikus útvonalán suhan az Orient Expressz
