Először indít közvetlen járatot a MÁV Európa egyik legjobb karneváljára

Idén első alkalommal közvetlen járatot indít a MÁV Rijeka Karnevál Expressz néven az Európa-szerte ismert fesztiválra – jelentette be weboldalán a MÁV Csoport. A szerelvény éjszakai vonatként, háló- és fekvőhelyes kocsikkal közlekedik.

A Rijekai Karnevált már 1910 óta rendezik meg, mára Európa egyik legvonzóbb eseménnyé vált, több mint százezer látogatóval. Az idei esemény január 17. és február 14. között zajlik, számos programmal, köztük farsangi felvonulásokkal, különleges lakomákkal, bálokkal és koncertekkel és sok más egyéb szórakozási lehetőséggel.

Ezt a fantasztikus forgatagot látogathatjuk meg a MÁV közvetlen járatával, a Rijeka Karnevál Expresszel. A tájékoztatás szerint a MÁV-START éjszakai vonata kényelmes háló- és fekvőhelyekkel vár mindenkit, a jegyár pedig reggelis ellátást is tartalmaz mind az oda-, mind a visszaúton.

A vonat 2024. február 10-én 22 órakor indul Budapestről és másnap reggel 9-re ér Rijekába, ahonnan 11-én este 21-kor indul vissza Magyarországra.

A MÁV Facebook-oldalán olvasható bejegyzésből az is kiderül, hogy a kocsikon az utaskísérő fülkéjében büfé is üzemel majd, ahol egyéb harapnivalók és italok is kaphatóak. Fontos, hogy a jegyek csak a MÁV jegypénztáraiban, valamint az Elvira jegyértékesítési felületén érhetők el.

(Fotók: Getty)

hálókocsis vonat | vonat | farsang | Rijeka | máv

Ezen a budapesti helyen minden szempontból élmény steaket enni

A szépséges olasz város, ahová kevesen akarnak menni, pedig nagyon is érdemes

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”