Close
Megosztó véleménnyel és útbaigazítással állt elő a Wizz Air

Megosztó véleménnyel és útbaigazítással állt elő a Wizz Air

Úgy tűnik, a a Wizz Air sem marad ki a flysgskam jelenségből: Közép-Kelet Európa legnagyobb  légitársasága felszólította a hagyományos légitársaságokat, hogy öt óránál rövidebb utakon ne különítsenek el első osztályt, ami általában félházon üzemel. Ez a régi modell kétszer akkora környezeti lábnyomot jelent, ezért sokkal célravezetőbb és zöldebb megoldás lenne, ha az úgynevezett short haul (rövid távú) járatok egyáltalán nem üzemeltetnének első osztályt. Szerintük a régimódi utazás és a business class ideje lejárt. 

Jelenleg a Wizz Air egy utasra vetített szén-dioxid-kibocsátása a legalacsonyabb az összes versenytársa közül, ami 57,1 g/utas/km értéket jelent a 2019. novemberi adatok szerint. A Wizz Air ultradiszkont üzleti modellje, a járatok magas telítettsége (2020 első félévében 95%) és az utastér hatékony kialakítása teszi lehetővé, hogy a repülés fenntartható, és a szén-dioxid-kibocsátás a lehető legalacsonyabb legyen.

A Wizz Air elkötelezett, hogy utasonkénti kibocsátását további harminc százalékkal csökkentse a következő tíz évben, és erre szólítja fel a többi légitársaságot is. Iparági problémáról van szó, ami iparági megoldást kíván. A légi közlekedés szereplőinek agresszívabban kell képviselniük ezt az ambíciót, ha valódi változást akarnak elérni.

A kaland folytatódik

Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.

Ez is érdekelhet:

 

Close