Magyar sikert is ünnepeltek a világ legkedveltebb champagne márkájának gálaestjén

A világ legkedveltebb champagne háza, a Moët & Chandon 2022-es budapesti gálája után idén Belgrádban ünnepelte prominens vendégek, partnerek és barátok társaságában alapításának 280. évfordulóját, ugyanakkor az idei eseménynek is volt különleges magyar vonatkozása.

A hosszú fennállása során megrendezett grandiózus ünnepi események kérdés nélkül a Moët & Chandon-t tették az élet ünneplésének ikonjává. A királyi udvaroktól a Fehér Házig, a vörös szőnyegektől, a híres New York-i Studio 54-en át a nagy sporteseményekig a márka életük legkülönlegesebb pillanataiban hozza össze az embereket és teszi ezt immáron 1743 óta.

Sydney, New York, Tokió, Párizs, London és Budapest után most Belgrád is részese lehetett a márka álomszerű világának és gazdag történetének azzal a 350 meghívott vendéggel együtt, akik csaknem tizenöt országból gyűltek össze a belgrádi Lafayette Cuisine Cabaret Clubban.

A Lafayette a modern, egész estés, több érzékre kiterjedő élményét ötvözte a Moët & Chandon saját értékeivel. Felvonultatta vendégeinek a Maison történelmi örökségét, bemutatta azokat a fontos „fejezeteket”, melyek kiemelik a márka a nők, az élet, a sport, a művészet és a világ iránti szeretetét, és hűen tükrözik az ünneplés művészi szintre történő űzését.

– A Moët & Chandon az a champagne, amivel az élet fontos alkalmait, nagy pillanatait ünneplik világszerte. Ez az este egy ilyen fontos alkalom volt mind a Maison, mind a régiónk, Közép-Európa számára, hiszen együtt ünnepelhettük a márka 280. évfordulóját a partnereinkkel, kollégáinkkal, barátainkkal és a Moët Society közösség tagjaival – azokkal a kiválasztott influenszerekkel, akik osztják és élik a márka értékeit: nagylelkűség és elegancia. Rémelem, hogy minél több vendég magával vitte a márka és az este fontos üzenetét: az élet tele van lehetőségekkel arra, hogy ünnepeljünk – mondta Szegedi Nóra, a Moët Hennessy Central Europe brand menedzsere.

A páratlan champagne és ételpárosítások adta gasztronómiai élmény mellett különleges figyelmet kapott a Moët & Chandon Grand Vintage 2004 bemutatása, ezen ünnepi kiadásból mindössze 280 darabot palackozott a Maison, mellette a közkedvelt Moët & Chandon Brut Impérial alap és magnum kiadása kísérte a vacsorát.

A magyar siker pedig ezúttal sem maradhatott el, hiszen a Moët Hennessy portfólió hazai disztribútora, a Fine Brands Company nyerte el a European Distributor Awardot.

A díjazott partner kiléte mellett talán még nagyobb öröm, hogy idén a 2022-es budapesti gála, a „Night at the Opera” Moët & Chandon Effervesence esemény juttatta őket a dobogó legfelső fokára, amelynek a Raconteur Agency és a Florence Lifestyle Agency készítette a pr kampányát, a rendezvény pedig az Organized nevéhez fűződik, és amely a Budapesti Operaház egyik legkülönlegesebb eseménye volt.

– Nagy örömmel tölt el, hogy a Fine Brands Company sorozatban harmadszor nyert el egy Moët Hennessy European Distributor Awardot. Ezúton gratulálok Rozsnyói Krisztiánnak, vállalatunk kereskedelmi és marketing vezetőjének és munkatársainknak, továbbá Reményik Áronnak, a Raconteur Agency vezetőjének, hogy együtt lehetünk még büszkébbek a budapesti „Night at the Opera” Moët & Chandon Effervesence gálára. A Moët & Chandonnak, mint a világ legkiemelkedőbb champagne márkájának ott a helye minden világvárosban, így Budapesten is. Elhivatottak vagyunk, hogy mi is segítsük a hazai minőségi turizmus bővítését és Budapest élményváros státuszának erősítését – mondta Kacsóh Gábor, a Fine Brands Company igazgatója.

(Fotók: Moët Press)

Möet & Chandon | belgrád | fine brands company | Lafayette Cuisine Cabaret Club | gála

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom