Close
Ezekért a tejes kólákért őrül meg most éppen a világ

Ezekért a tejes kólákért őrül meg most éppen a világ

Itt az ideje, hogy tejet keverj a kóládba – legalábbis a Pepsi szerint.

A Pepsi a múlt héten új kampányt kampányt indított, amelyben arra ösztönzi a vásárlókat, hogy próbálják ki a tej és kóla kombinációt, tegyék közzé a közösségi oldalaikon és használják a #PilkandCookies hashtaget.

Azok, akik részt vesznek a karácsonyig tartó online kihívásban, készpénzt nyerhetnek.

Todd Kaplan, a Pepsi marketingigazgatója szerint a Pepsi és a tej kombinálása régóta titkos hackje a márka rajongóinak, ami a TikTok-videókban egyértelművé is vált. A Pepsi pedig odafigyel arra, hogy mi történik a fiatalok legnépszerűbb közösségi platformájn és törekszik arra is, hogy ezekbe a trendekbe be is tudjanak kapcsolódni, így a relevánsak maradjanak ennek a korosztálynak a fogyasztói számára.

Három recept egy üdítőre

A kampányba bevonták Lindsay Lohant, a Netflix (NFLX) karácsonyi filmjének, a Falling for Christmas-nek, azaz a Karácsonyi románcnak a sztárját, hogy népszerűsítse a “piszkos kólát”.

A márka több receptet is javasol azoknak, akik tovább akarnak lépni a kóla-tej kombináción.

  • A Naughty & Ice fantázianevű italban a kólát egy csésze magas zsírtartalmú tejjel, egy evőkanál tejszínnel és egy evőkanál vaníliakrémmel kell elkeverni
  • A Pepsi Wild Cherry-t fél csésze tejjel, két evőkanál tejszínnel és két evőkanál karamellöntettel kombinálja
  • A Snow Fl(oat) italhoz cukormentes kólára, fél csésze zabtejre és négy evőkanál karamellöntetre van szükség

TikTok trendekből új termékek

A TikTok azt követően fedezte fel az úgynevezett “dirty soda” recepteket, hogy egy népszerű Z-generációs popsztár, Olivia Rodrigo közzétett egy felvételt, amelyben ilyen italt fogyaszt.

Mostanra a platform már több mint hétszázezerszer említi ezt a hashtaget, amelyhez csupa olyan videók társulnak, amiben a felhasználók bemutatják saját ízkombinációikat. Ezekből pedig a nagyvállalatok is hasznot húzhatnak, hiszen akár egy új termék is megszülethet a közösségi médiás ötletekből. Így tett például a Dunkin’ és a KHC is a limitált kiadású italukkal, illetve hamburgerszószával, amelyek hihetetlenül felkapottá váltak a TikTokon.

(Forrás: CNN, fotók: Getty és Pepsi)

kóla | pepsi | ital | alkoholmentes ital | tej

FOLYTASD EZZEL

Világvégi éttermek, ahová egyszer be kell térni

Pizzaszakácsként bujkált tizenhat évig az olasz maffia leghírhedtebb tagja

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram