Rémálmainkban se jöjjön elő az a forgatókönyv, hogy a célállomáson nem tud leszállni a gép a rossz idő miatt.
De mi történik, ha mégis előáll ez a helyzet? Morgan pilóta az Instagramon magyarázza el. Mint mondja, a közelmúltban esett meg vele, hogy egy St. Louisból Chicagóba tartó gépet nem engedtek leszállni Chicagóban, és addig köröznie kellett volna a reptér felett, míg meg nem kapja az engedélyt. A gépet arra utasították, hogy várjon egy órát a leszállással, de csak fél órára elég üzemanyag volt benne. Amikor a pilóta ezt közölte, akkor arra kérték, hogy térjen vissza St. Louisba.
Morgan ugyan nem részletezi, hogy a szintén körülbelül egy órás utat hogyan sikerült a kevesebb üzemanyaggal végrehajtani, de mindenkit megnyugtat, hogy
amint odaértek, a gépet megtankolták, és indult is vissza Chicagóba, ahol addigra már kitisztult az idő.
Persze vannak ennél bonyolultabb forgatókönyvek is, például, amikor egy zivatar miatt meg kell változtatni a repülési útvonalat. Ilyenkor a gépet gyakran egy másik útvonalra vagy egy másik repülőtérre irányítják, és az akár egészen messzire is leszállhat a célállomástól. Azoknak a repülőknek, amelyek még nem szálltak fel, addig kell várakozniuk, amíg biztonságosan el nem indulhatnak.
Egy másik pilótától korábban azt is megtudhattuk, hogy mit érdemes tennie annak, aki fél a repüléstől, és ezen a felvételen a pilótafülkébe is bepillanthatunk, hogy megnézzük, mit lehet látni onnan landoláskor a világ egyik legkülönlegesebb repterén.
(Forrás: Matador Network, képek: Unsplash)
repülőgép | repülés | időjárás | vihar
Ez a bambuszerdő világhírű, de ezt az arcát szinte sosem látjuk
Ezt a tengerparti várost egy csónakban ülve is megnézheted a magasból
Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!