A teljesen basic darabok limitált ideig, limitált helyen és limitált példányszámban lesznek elérhetőek és nem nehéz mögötte látni a marketingfogást.
Már jó ideje látszik, hogy a divatban a normcore az új hardcore, és erre mostanában nem egy, egyáltalán nem divattal foglalkozó cég is rájátszott. Például pár hónappal ezelőtt a Lidl eredetileg 13 euróért forgalomba kerülő, egyszerű rondaságával azonnal kultikussá váló cipője végül a százszorosáért, 1300 eurós áron is elkelt másodpiacon. Erről a darabról van szó:
Most pedig hasonló hullámot lovagol meg a svéd bútoráruházlánc: teljesen basic fehér pólókra és pulcsikra, valamint esernyőkre és vászontáskákra nyomják rá az IKEA-logót és egy vonalkódot, amivel gyakorlatilag a világ legegyszerűbb ruhadarabjainak is hívhatjuk őket. Az Efterträda névre keresztelt kapszulakollekcióról egyelőre annyit lehet tudni, hogy július 31-től lesz kapható, méghozzá Tokióban, és kizárólag a japán e-store-okban, augusztus 6-ig lesz elérhető.
Nem nehéz látni, hogy ugyanarra a trendre játszik az IKEA, mint a Lidl is:
bizonyos ideig és korlátozott mennyiségben árulják a darabokat, melyek ezután a másodpiacon akár százszorosára értékelődnek majd fel, hogy azután kultikus tárgyakká váljanak.
Kíváncsiak vagyunk, beválik-e a trükk, mindenesetre a minimál lookbook eléggé hozza azt a menő normcore hangulatot, amitől akár be is robbanhat.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Vogue)
ruhakollekció | sneaker | cipő | lidl | pulóver
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!