A teljesen basic darabok limitált ideig, limitált helyen és limitált példányszámban lesznek elérhetőek és nem nehéz mögötte látni a marketingfogást.
Már jó ideje látszik, hogy a divatban a normcore az új hardcore, és erre mostanában nem egy, egyáltalán nem divattal foglalkozó cég is rájátszott. Például pár hónappal ezelőtt a Lidl eredetileg 13 euróért forgalomba kerülő, egyszerű rondaságával azonnal kultikussá váló cipője végül a százszorosáért, 1300 eurós áron is elkelt másodpiacon. Erről a darabról van szó:
Most pedig hasonló hullámot lovagol meg a svéd bútoráruházlánc: teljesen basic fehér pólókra és pulcsikra, valamint esernyőkre és vászontáskákra nyomják rá az IKEA-logót és egy vonalkódot, amivel gyakorlatilag a világ legegyszerűbb ruhadarabjainak is hívhatjuk őket. Az Efterträda névre keresztelt kapszulakollekcióról egyelőre annyit lehet tudni, hogy július 31-től lesz kapható, méghozzá Tokióban, és kizárólag a japán e-store-okban, augusztus 6-ig lesz elérhető.
Nem nehéz látni, hogy ugyanarra a trendre játszik az IKEA, mint a Lidl is:
bizonyos ideig és korlátozott mennyiségben árulják a darabokat, melyek ezután a másodpiacon akár százszorosára értékelődnek majd fel, hogy azután kultikus tárgyakká váljanak.
Kíváncsiak vagyunk, beválik-e a trükk, mindenesetre a minimál lookbook eléggé hozza azt a menő normcore hangulatot, amitől akár be is robbanhat.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Vogue)
ruhakollekció | basic | lidl | sneaker | e-store | ruha
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!