A Starbucks is meglépi, amire előbb-utóbb számítani lehetett

A tulajdonosok hozzáférhetnek a kávézólánc "exkluzív élményeihez és juttatásaihoz".

"Ha megnézzük azokat a cégeket, márkákat, hírességeket, influenszereket, akik megpróbálnak digitális NFT platformot és üzletet létrehozni, nem találok köztük egyet sem, amelyek olyan kincsesbányával rendelkeznének, mint a Starbucks" – mondta néhány héttel ezelőtt Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója.

Akkor még csak tervezte, hogy a kávéóriás is beszáll az NFT-piacra, mára viszont valósággá vált, hogy a Starbucks még ebben az évben elindítja első NFT-kollekcióját, ami a márka "kávéművészetén és történetmesélésén" alapul majd.

A Starbucks a weboldalán közzétett bejegyzésében kifejtette, hogy az NFT-k csak egy részét jelentik annak az egésznek, ami reményeik szerint egy teljes értékű digitális közösséggé válik majd,

és amely a kávéra összpontosít, mielőtt a művészet, a zene és a könyvek irányába terjeszkedne.

"Egy sor márkás NFT-kollekciót tervezünk, melyek birtoklása közösségi tagságot jelent, valamint hozzáférést biztosít exkluzív élményekhez és kedvezményekhez" – írta a vállalat. A kollekciók témái a Starbucks művészeti kifejezéseiből és örökségéből, továbbá más innovátorokkal és hasonlóan gondolkodó márkákkal való együttműködések eredményeként születnek meg.

A Non-Fungible Tokenekkel (azaz nem helyettesíthető tokenekkel), vagy ismertebb nevükön NFT-kkel egy blokklánc segítségével igazolható bármilyen szóban forgó digitális alkotás (animáció, kép, gif, videó) eredetisége.

Mint ismeretes, a Roadster is hozzátette a magáét a technológiai innováció történetéhez, egy úttörő kollaborációt indított útjára. Első alkalommal került NFT alkotás magyar sajtótermék címlapjára, ez a mű pedig Weiler Péter erre a célra készített Kefirszünet a metaverzumban című műve, ami a Roadster március 16-án megjelent nyomtatott kiadásának címlapján látható.

(Forrás: Food and Wine, fotók: Getty Images)

 

token | kávé | starbucks | nft

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom