Változásokra kell számítaniuk a vonattal Szlovéniába utazóknak az országot sújtó heves esőzések és áradások miatt – közölte a Mávinform a szlovén vasút tájékoztatása alapján.
Valamennyi nemzetközi vonat közlekedik, a Celje–Ljubljana szakaszon részben, vagy teljes szakaszon pótlóbuszok szállítják az utasokat. Esetenként Hódoson és/vagy Mariborban másik vonatra kell átszállni.
Jelentősen megnő az eljutási idő minden viszonylaton.
A Citadella nemzetközi nappali vonat jellemzően Budapest–Celje között közlekedik, onnan pótlóbusszal kell utazni. Az Istria nemzetközi éjszakai vonat egyik vonatszerelvénye Ljubljanában maradt, így Koper/Rijeka–Ljubljana között közlekedik. A másik vonatszerelvény Budapest és Hódos–Maribor–Celje között közlekedik a helyzettől függően. A háló- , vagy fekvőkocsiba jegyet váltott utasoknak arra kell számítania, hogy
nem tudja a megváltott szolgáltatásnak megfelelően végig utazni az éjszakát.
A kerékpárszállítás a pótlóbuszok miatt nem lehetséges.
Mint ismert, legalább ketten meghaltak, helikopterekkel evakuáltak embereket a kétméteres árhullám elől Szlovéniában
(Forrás: Telex, fotók: Getty)
földcsuszamlás | szlovénia | vonatközlekedés | vonat | hálókocsis vonat | árvíz
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!