Ahogy közeleg a karácsony, úgy érkeznek sorra a nagy márkák ünnephez kapcsolódó reklámai, amelyek általában valamilyen alkalomhoz illő üzenetet is igyekeznek átadni.
Ez pedig a Telekomnak, ahogyan az Unicumnak is elég jól sikerült, mindkét videó könnyen könnyeket csalhat a nézők szemébe. Idén karácsonykor a Telekom arra szeretné inspirálni az embereket, hogy forduljanak egymás felé.
„A minket körülvevő világ nap mint nap soha nem látott kihívások elé állítja az embereket, és ez sokakat megvisel lelkileg. Számos dolog megkérdőjeleződött, amit mindeddig természetesnek vettünk. Ezért az idei év olyan kampányért kiáltott, ami továbbmegy egy lépéssel, és olyan valódi hatást vált ki az emberekből, ami arra készteti őket, hogy forduljanak egymás felé, és figyeljenek jobban egymásra” – mondta a kampány kontextusáról Szabó Béla, a Telekom márka- és kommunikációs igazgatója.
Napjainkban különösen fontos, hogy senkit se hagyjunk magára a gondjaival és a negatív gondolataival”
– mondta a kampány gondolatiságáról Balogh Zsolt, a DDB Budapest executive kreatívigazgatója.
A történet életre keltéséhez Kis Hajninak, a reklámkészítésben még újnak számító, ám sokszorosan díjnyertes, fiatal rendezőnek szavaztak bizalmat, akinek védjegye a nem túlidealizált közegben játszódó cselekmény, valamint az érzékeny emberábrázolás. A buszsofőr szerepében Egyed Brigitta színművészt láthatjuk.
(Forrás: Kreatív, címlapkép: Getty Images)
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!