A Tipton elhagyta showroomját, de már vissza is tért, méghozzá egy eléggé különleges helyen.
Aki követi a Tiptont közösségi oldalakon, láthatta, hogy elhagyták eddigi törzshelyüket, a Ferenciek teréhez közeli showroomot. Szerettük ezt a boltot, a látványműhelyt, szerettük az utcáról nézni, hogyan dolgoznak odabent a szakemberek, és gyártják a hazai tervezésű, és láthatóan itthon gyártott, egyedi szemüvegeket.
A koronavírus idején, amikor sok mindennel együtt a szemüveg- és napszemüvegpiac is tetszhalál állapotába került, a Tipton is története legnehezebb időszakát élte meg. Pár nap után viszont beindították az egyik legnagyszabásúbb jótékonysági akciót: szemüveget ajánlottak fővárosi, frontvonalban tevékenykedő egészségügyi dolgozóknak. Közel nyolcszáz szemüveget osztottak ki, aminek kereskedelmi értéke több tízmillió forintra rúg.
A költözés mögött főként gazdasági okok és emelkedő bérleti díjak állnak, de a brand miatt szerencsére nem kell aggódni, képesek adaptálódni a helyzethez. Ennek jele, hogy már megnyitották pop-up boltjukat a belvárosban, a Paulay Ede utca 16. szám alatt.
Ez a BrodyLandhez tartozó The Workshop címe, ami egy műhely és koktélbár/találkozóhely is. Mivel egy működő bárról van szó, aki most vagy a következő három hónapban vásárol szemüveget Tiptonéknál, egy koktélra is vendégül látják.
A Tipton magasabb szintre emelte együttműködését a szemészeti piac egyik fő vezetőjével, a Zeiss-szel. A teljes körű látásvizsgálóterem a világ legújabb és egyben legmodernebb technológiáját alkalmazza az érintésmentes szemvizsgálatok során, szóval nemcsak vásárolni és inni lehet, hanem a látásminőségünkről is pontos képet kaphatunk.
tipton | vinylize | szemüveg | napszemüveg | showroom | pop-up
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!