Van egy titkos bár a világ egyik legszebb erdejének közepén, ahová csak egy régi vonat visz

A Glen Blair Bar 2022-ben nyitotta meg kapuit az észak-kaliforniai Mendocino megyében, egy mamutfenyő-liget közepén.

Oda pedig egy lélegzetelállító huszonöt perces vonatúton juthatunk el Pudding Creek-i partszakaszon keresztül, fenséges fák lombkoronája alatt. A Skunk Train 1885 óta közlekedik a kaliforniai Fort Braggben található Skunk Train Depotból, most pedig egyenesen a szabadtéri bárba viszi az utasok péntek és szombat esténként fél héttől. Az úti célon a vendégeket csillogó fények, élőzene, és különböző játékok fogadják.

A bor-, sör- és koktélkínálaton túl a látogatók két személyre szóló felvágottas tálakra is befizethetnek húsos-sajtos vagy lazacos-sajtos változatban.

Korlátozott számban még kutyákat is lehet vinni, de csak jól nevelt egyedeket látnak szívesen. A gyerekeket azonban otthon kell hagyni, ugyanis csak huszonegy éves kortól lehet jegyet venni, oda-vissza 49,95 dollárért (körülbelül 18 ezer forintért). Az utolsó vonat este fél 11-kor indul, így visszafelé is lenyűgöző, csillagfényes utazást élvezhetnek a szerencsések.

Bár a vonat és a bár is egész évesre tervezi a működését, azt ajánlják, hogy ősszel látogassunk el oda, amikor a legjobb az idő és a legszebbek a lombok. Ráadásul két szezonális eseményt is tartanak: október 16-án cornhole-bajnokság, október 28-án pedig halloweeni buli lesz.

A különleges vonatutak rajongóinak egy nem mindennapi lehetőség is kínálkozik az idén.

(Forrás: Travel and Leisure, képek: Brian Klonoski/Mendocino Railway/Travel and Leisure, Skunk Train/Facebook)

mamutfenyő | bár | Mendocino | kalifornia | Glen Blair Bar

Ezen a budapesti helyen minden szempontból élmény steaket enni

A koncertre és focimeccsre járók nagyon fognak örülni a Wizz Air új szolgáltatásának

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”