A TikTokon és az Instagramon keresztül népszerűsítené az Ultimate Budapest a magyar fővárost, így ez igazi álommunka lehet azoknak, akik imádnak kisvideókat készíteni.
Az Ultimate Budapest videós tartalomkészítőt keres, aki egy hónapra fejest ugrik a lüktető, színes, izgalmas magyar fővárosba és élményeit a TikTok-on és az Instagramon is dokumentálja. A turisztikai szakemberekből álló csapat célja, hogy
segítsenek az utazóknak tájékozódni arról, hogy Budapest milyen lenyűgöző élményeket kínál.
A szerencsés TikTokker heti húsz-huszonöt órát fog dolgozni, így elegendő szabadidővel rendelkezik majd, hogy felfedezze Budapest rejtett titkait. A sikeres pályázó ezer eurót (kb. 357 ezer forintot) kap, de fizetik a repülőjegyét, a szállását, valamint ingyenes belépőket kap különféle programokra, például
borkóstolásra és termálfürdő-partikra, amelyeket aztán megörökíthet és megoszthat.
A tökéletes jelöltnek kellő tapasztalattal kell rendelkeznie TikTok-videók és Instagram-sztorik gyártásában, emellett olyanok jelentkezését várják, akik kreatívak és 2022. június közepétől július elejéig szívesen utazgatnának egy teljes hónapon keresztül.
(Forrás: Travel+Leisure, fotók: Getty Images)
munka | marketing | social media | budapest | utazás | tiktok
A modern luxus nyomában a Range Roverrel
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!