Néhány hónapja még nem gondolkodott kiszállításban a csapat.
Komoly indulatokat korbácsolt Zsidai Zoltán Roy májusi interjúja, melyben a Dining Guide-nak nyilatkozva mondta el a véleményét a járvány idején jótékonykodó és a kiszállításra átállt éttermekről.
Pár nappal később aztán közleményben fejtette ki álláspontját a szakmai berkekből érkező reakciókra reagálva:
Mostanra változott a helyzet: új szolgáltatást indítottak a Zsidai Grouphoz köthető éttermek. A lezárások kezdete óta, azaz már több mint fél éve dolgoznak azon, hogyan lehetne az ételeiket éttermi minőségben fogyasztani otthon, hiszen mint tudjuk, a készétel kiszállítása esetén – amikor sokszor a futárnál húsz-harminc percig is ott van az étel –, minőségi romlás tapasztalható.
Az eddig megszokott azonnali házhoz szállítás környezettudatos, gazdaságilag is fenntartható, minőségi és elérhető alternatíváján dolgoztak, mely az eddigiekhez képest sokkal jobb minőséget biztosít, sokkal kedvezőbb áron.
Mostanra sikerült kidolgozniuk egy olyan házhoz szállítást, ahol az ételek kilencven-kilencvenöt százalékos készültségi fokon érkeznek az otthonokba, vákuum csomagolva.
A befejezés és a tálalás marad csak a megrendelő feladata, amely mindössze öt-tíz percet igényel, és amelyhez részletes videó- és írásos utasítást is küldenek.
Céljuk volt továbbá az is, hogy minél kevesebb konyhai szemetet és mosnivalót termeljenek, ezért az ételek legalább kétadagonként rendelhetők, és sok esetben még serpenyőre sincs szükség, így a mosogatást is minimálisra csökkentették.
Mik az előnyei ennek az új megoldásnak a hagyományos készétel házhoz szállítással szemben?
- Elérhetőbbek, kedvezőbben az árak a megrendelőnek,
- gazdaságosabb az éttermeknek is, így ki lehet gazdálkodni a kollégák bérét és beszállítók számláit,
- környezettudatosabb,
- jobb a minőség: valóban friss és forró étel kerül az asztalra, minimális munkaráfordítással, ami még szórakoztató is.
A megoldásuk gasztronómiai innováció, stílusos, minőségi és fenntartható válasz a vendégek otthoni igényeire. Nemcsak járványidőszakban, hanem hosszútávon is valós opció a minőségi otthoni étkezésre a megszokott házhozszállítási modellel szemben.
Éttermeik ikonikus, klasszikus ételeit kínálják, vagyis megtalálhatóak a 21, a Pest-Buda, a Baltazár, a Spíler és természetesen a Jamie Oliver éttermek fogásai is, valamink kovászos kézműves kenyerük, cukrászműhelyük desszertjei, süteményei, és az éttermeikben kapható borok is. Hamarosan karácsonyi ebéd- és vacsoramenüik is elérhetőek lesznek. Rendelni ide kattintva lehet, a kiszállítás egy napon belül megtörténik, vagy ha nem szállítanak bizonyos zónában, akkor a Jamie Oliver’s Italian étteremben átvehető a rendelés a Budai Várban. Az ételeket legalább kétadagonként csomagoljuk, eltarthatóságuk a hűtőben öt nap.
Ez is érdekelhet:
étterem | group | házhoz szálítás | otthon | zsiday | kiszállítás
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!