A fiatal felnőttek nem isznak bort, így egy új tanulmány szerint a bortermelőknek erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy megnyerjék őket.
A The New York Times által idézett új vizsgálat szerint az amerikai boreladási adatok kizárólag a hatvan év felettiek körében emelkednek, a legnagyobb növekedés a hetven és nyolcvan év közöttiek körében tapasztalható.
Aggasztó statisztikának tartják ezt és úgy vélik, az ágazatnak meg kell céloznia a fiatalabb korosztályt is.
A „State of the US Wine Industry 2023” nevű jelentés kiemeli: az amerikai bortermelők rossz marketinget folytatnak és képtelenek vonzóvá tenni az italaikat a fiatal felnőttek számára. De nem csupán ez az egyetlen rossz hír a borban utazó vállalatok számára.
Valójában már a hatvan év alattiak körében is kevésbé releváns a borvásárlás, 2007-hez képest jelentős a csökkenés, a kézműves sörök, koktélok és kombuchák népszerűsége miatt.
Ráadásul egyre több fiatal mond le teljesen az alkoholfogyasztásról, holott pénzük lenne arra, hogy minőségi borokra költsenek.
A szakértők szerint a fiatal generációt a fenntarthatóság, a társadalmi felelősségvállalás, az egészség és a jólét hívószavaival lehet elérni. Amennyiben pedig a borászok nem változtatnak marketing-stratégiájukon, az amerikai borok világa továbbra is csak az időseké marad.
(Forrás: RobbReport, fotók: Getty)
bor | bortermelés | borfogyasztás
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!