Beyoncé ragyogóbb, mint valaha a Tiffany új kampányában

A reneszánsz folytatódik – Beyoncé a Tiffany új kampányában, a Lose Yourself in Love-ban szerepel, melyet a Summer Renaissance című dalhoz forgattak. Az egyperces klipben Donna Summer I Feel Love című dalát dolgozzák fel, az énekesnő pedig elképesztően néz ki benne.

A Grammy-díjas Mark Romanek által rendezett film Manhattant és az 1970-es évek klubkultúráját idézi fel úgy, hogy közben Beyoncéról egyetlen pillanatra sem lehet levenni a szemet.

A világsztár vintázs ihletésű táncparketten ragyog fantasztikus ékszerekkel, a Tiffany legikonikusabb ékszerkollekciójával.

A kilencven fős tánckar szintén a márka gyémántjait és ékszereit viseli.

Beyoncé platina Tiffany Setting eljegyzési gyűrűvel látható, amelynek közepén egy több mint tíz karátos briliáns gyémánt található, emellett a Tiffany legendás tervezője, Jean Schlumberger darabjait is magán hordja. Ha pedig mindez nem lenne elég,

megcsillogtatja a diszkófényben azt az egyedi HardWear nyakláncot is, amelyet kizárólag ehhez a kampányhoz készítettek,

és amely ultralimitált darabszámban lesz csak megvásárolható.

A kampány Beyoncét, mint ikont, egy igazi dívát mutatja be, aki azt hirdeti: az igaz szerelem annyira erős, mint az önmagunk iránti szeretet.

(Forrás: Haute Living, fotó: Tiffany)

TIffany | ékszerkollekció | ékszer | beyoncé

FOLYTASD EZZEL

Mikrobiom és wellbeing, avagy ez lehet az új szupererőd

Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva

Sulciová Silvia interjú

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Mikrobiom és wellbeing, avagy ez lehet az új szupererőd
Hirdetés