Az Egyesült Államok kellős közepén egy kis kápolna áll, és Bruce Springsteen ezt keresi fel egy Jeeppel, hogy elmondjon valami nagyon fontosat.
Bruce Springsteen nem az a fickó, aki gyakran szerepel reklámokban, most mégis jó oka volt rá, hogy kivételt tett, és rábólintott a Jeep felkérésére. A Főnök mindig a szívén viselte az Egyesült Államok sorsát, és egy hónappal a választást követő viharos események után a megosztott nemzete minden honfitársát arra kéri, hogy találja meg a középutat.
A reklámban nincsenek vadonatúj modellek, Springsteen egy veterán Jeeppel keresi fel az Egyesült Államok pontos közepét,
a Kansas állambeli Lebanon közelében, ahol egy kis kápolna áll, és ezen a szimbolikus helyen mondja el az üzenetét. A hetvenegy éves Bruce Springsteen elkötelezettségét mutatja, hogy a kétperces szpot zenéjét is saját maga szerezte.
A megjelenése után nem sokkal le is került az internetről a videó, Bruce Springsteent ugyanis ittas vezetéssel vádolták. A tárgyaláson kiderült, hogy alaptalanul, a zenész bedobott ugyan két tequilát egy parkban, amiért büntetést kapott, de a véralkoholszintje jóval a határérték alatt volt, mire a volán mögé ült – ezért a szpot újra elérhető.
Az idei Super Bowl szünetében vetített reklámok közül nem ez az egyetlen, ahol az autók csak érintőleges szerepet kapnak. A Jeepénél jóval könnyedebb hangvételű a General Motors videója, amelyben Will Ferrell produkálja magát.
jeep | bruce springsteen | super bowl | egyesült államok | amerikai egyesült államok | reklámszpot
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!