Close
Valószínűleg az év egyik leghazaibb kollabja: DRK x Csepel

Valószínűleg az év egyik leghazaibb kollabja: DRK x Csepel

Lehet, hogy az esztendő legmenőbb együttműködésének voltunk szemtanúi csütörtökön A Hely nevű étteremben, ahol a legendás magyar bicikligyártó, a Csepel, és a hazai streetwear márka, a Dorko első közös kollekciója debütált.

A kollekciót együttes ötletelések alapján álmodták meg, hiszen jó néhány közös vonás van a két márka történetében. Mindkettő ugye meglehetősen régóta írja a sztroriját: már az 1920-as években léteztek, tehát a múlt század elején is simán előfordulhatott, hogy a fiatalok Dorko cipőben hajtották a Csepel bringát.

Ez a mozdulatsor 2019-ben is megtörténhet, merthogy a kollekció egyik vezérdarabja a laza, nyári bringázáshoz is passzoló DRK’ 81 vászoncipő. Nem csupán a retró stílusjegyei és Csepel dizájnja miatt érdekes, hanem, mert ez az első, 100%-ban Made in Hungary Dorko cipő:

itthon gyártották kizárólag hazai anyagokból.

Némi képzavarral élve a bringa lett a kollekció zászlóshajója: egy mindennapi használatra kitalált városi fitneszkerékpárról van szó, amely mind a vonalait, mind a technikát tekintve a leegyszerűsített kategóriába sorolható, és természetesen színében és dizájnelemeiben is harmonizál a textiltermékekkel.

Mondjuk a megszokott fekete helyett fehér gumikat kapott, melyek azért elég kirívóan hatnak, és biztosan feltűnést keltenek a városi forgalomban. Ránézésre is látszik, hogy a mai trendeknek megfelelően a letisztultság dominál rajta, bár a DRK világával kapott egy kis pluszt. Mindenesetre már csak váz kialakítása miatt is félig-meddig retró hangulatú kerékpárral tekerhetünk, ha ezt választjuk partnerül.

A cipőn kívül Csepel-dizájnos póló, baseballsapka, gym bag, biciklisfelső és -alsó szerepel még a limitált kollekcióban – ezeknél a termékeknél is törekedtek a retró színvilágra, plusz felhasználták a Csepelre jellemző árnyalatokat, a mintázatot pedig a biciklis motívumokra és a két márka logójára építették.

A DRK x Csepel limitált számú, kollekciós termékek a budapesti Dorko üzletekben, Csepel márkaboltokban vagy akár online is megvásárolhatóak.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Koósz Milán, Piltner Péter)

A kaland folytatódik
Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom