Az olasz Dolce&Gabbana olyan ikonikus üdülési célpontokat választott, mint Capri, Taormina, Marbella és Saint-Tropez, hogy élettel teli stílusával minden nyaralót elvarázsoljon.
Capri, a Földközi-tenger ékköve jelentős szerepet játszott a divatház történetében is. Domnico Dolcénak és Stefano Gabbanának van a szigeten egy nyaralója, és természetesen a Light Blue Eau legendás kampányát is Capri szívében forgatták. Idén nyáron a történelmi Grand Hotel Quisisana vendégei élvezhetik a Dolce&Gabbana nyújtotta luxust. A hagyományos majolika kerámiára emlékeztető fehér és kék árnyalatok,
a narancsligetek és a mesés sziklák ölelésében egy autentikus olasz vakáció hangulatát teremtik meg.
Taorminában a Four Seasons Hotellel kollaborál a márka. A festői San Domenico palota ihlette nyomatok az egész medenceterületet és a teraszt is új dimenzióba helyezik. Olyan varázslatos környezetet teremtenek, amelyben a vendégek
egészen új perspektívából csodálhatják meg Dél-Olaszország szépségét.
Közben pedig nem feledkeznek el arról sem, hogy a kézműves hagyományok és a régió gazdag kulturális öröksége előtt is tisztelegjenek.
Marbellában, a Costa del Sol fényűző tengerpartján egy zseniális klubot alakítanak át a Dolce & Gabbanára jellemző luxusban,
középpontba a tradicionális szicíliai mintázatokkal.
Az együttműködésre a koronát egy Michelin-csillagos étteremből ismert séf, Dani García teszi fel, aki a mediterrán életérzés minden esszenciáját belecsempészi a fogásokba, hogy autentikus, de mégis kirobbanó kulináris élményt nyújthasson.
A luxus és a lélegzetelállító tájak szinonimája a Cote D'Azure gyöngyszemeként ragyogó Saint-Tropez. A Casa Amor híres bohém tengerparti klub a Pampelonne Beach-en, melyet a Dolce&Gabbana alakított át. A dekorációban központi szerepet kapott az úgynevezett Carretto mintázat, a színek harmóniája, a meleg tónusok és a természetes anyagok könnyed szépsége.
A Dolce&Gabbana ezekkel a kollaborációkkal zseniálisan ötvözi a divatot, a művészetet és a vendéglátást, hogy a látogatóknak olyan magával ragadó nyaralási élményben legyen része, amelyben az úti cél esszenciája találkozik a márka örökségével.
(Forrás: Haute Living, fotók: hivatalos weboldalak)
strand | klub | Dolce & Gabbana | luxusmárka | Európa
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!