Close
Emma Watson újradefiniálja a 21. századi nőt a Prada legújabb illatkampányában

Emma Watson újradefiniálja a 21. századi nőt a Prada legújabb illatkampányában

Megérkezett a Prada legújabb illata, a Prada Paradoxe, amely az ellentmondások szimbiózisát hirdeti, így egyszerre van benne jelen a hagyomány és a modernitás, a kihívás és a kifinomultság, a szigor és a fantázia. Mindezt pedig kampányvideójukban Emma Watson kelti életre, aki nemcsak a filmkockák főszereplője, de egyben rendezője is.

Emma Watson a Prada nőt jeleníti meg: a brit színésznő ismert nőjogi aktivista és művész,

egy olyan 21. századi nőiességet testesít meg, mely folyamatosan változik, mégis mindig hiteles marad.

A világsztárt a Time a világ száz legbefolyásosabb embere közé választotta, ENSZ nagykövetként dolgozik, és nagyon szókimondó a feminista kérdésekben.

A színésznő-rendező úgy fogalmazott: a Prada mindig is megkérdőjelezte a konvenciókat és a szépség tipikus modelljeit, a mostani kampány pedig mély filozófiai koncepcióval és fenntarthatósági kezdeményezésekkel is rendelkezik.

Amikor összefogott a Pradával, Watsonnak egyetlen kérése volt csupán: ő maga szerette volna megrendezni a parfüm kampányfilmjét. Így rendezőként egy olyan film megalkotásával tudott debütálni ami közvetíti saját látásmódját is és

mindazokat a szerepeket – a művészt, az aktivistát, a színésznőt, a nőt – ünnepli, amelyek egyszerre élnek és vibrálnak benne.

A Prada Paradoxe illatában újradefiniálja az intenzív női érzékiséget. A neroli és a jázmin domináns jegyeivel az Ambrofix és a Serenolid avantgárd jegyei találkoznak, hogy egy friss virágos illatban egyesüljenek.

(Forrás: Haute Living, fotók: Prada)

kampányfilm | parfüm | emma watson | prada

FOLYTASD EZZEL

Letisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában

Februárban új koncepcióval érkezik a Budapest Central European Fashion Week

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram