Close
Akkor is élmény benézni a Prada új monte-carlói üzleteibe, ha nem veszünk semmit

Akkor is élmény benézni a Prada új monte-carlói üzleteibe, ha nem veszünk semmit

Két új üzletet nyitott a világhírű olasz divatmárka Monte-Carlóban: a férfiaknak szánt részleget a One komplexumban, a nőit az illusztrisnak számító Hotel de Paris-ban kell keresnünk. 

Mondhatni a szokásoknak megfelelően a férfiakat célzó üzlethelyiség lett a kisebb a kettő közül, már amennyiben egy kétemeletes, 175 négyzetméteres boltot kicsinek tekintünk.

Az üvegezett homlokzatú helyiség enteriőrje igencsak stílusosra sikerült: fekete-fehér kockás márványpadló, pasztellzöld falak, márványlapok és modernista dizájnnal ellátott mennyezet fogadja a betérőt.

A női részleg szintén két emeleten kapott helyet, ám jóval nagyobb, 470 négyzetméteres területen kínálja a divatház termékeit.

A színek és a berendezés hasonló világot jelentet meg, mint amit a One-ban látunk, azzal a különbséggel, hogy a Hotel de Paris-ban kifinomultabb a környezet, és jó pár dizájnerbútor is hozzájárul a vásárlói élményhez.

Az egyik legbefolyásosabb divatmárkának számító olasz Pradát 1913-ban alapította névadója, Mario Prada. A kis családi vállalkozás az évek során világhírűvé nőtte ki magát, olykor meghökkentő anyaghasználat, de visszafogott színvilág jellemzi.

A hordhatóságra és kényelemre építő ruhák mellett bőrből készült kiegészítőket, táskákat és cipőket gyárt még, napjainkban szívesen dolgozik együtt híres építészekkel, például Rem Koolhaasszal vagy Herzog & de Meuron céggel, és velük tervezteti meg a kiemelt üzleteit Európától Ázsiáig.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Highsnobiety)

Close