Két új üzletet nyitott a világhírű olasz divatmárka Monte-Carlóban: a férfiaknak szánt részleget a One komplexumban, a nőit az illusztrisnak számító Hotel de Paris-ban kell keresnünk.
Mondhatni a szokásoknak megfelelően a férfiakat célzó üzlethelyiség lett a kisebb a kettő közül, már amennyiben egy kétemeletes, 175 négyzetméteres boltot kicsinek tekintünk.
Az üvegezett homlokzatú helyiség enteriőrje igencsak stílusosra sikerült: fekete-fehér kockás márványpadló, pasztellzöld falak, márványlapok és modernista dizájnnal ellátott mennyezet fogadja a betérőt.
A női részleg szintén két emeleten kapott helyet, ám jóval nagyobb, 470 négyzetméteres területen kínálja a divatház termékeit.
A színek és a berendezés hasonló világot jelentet meg, mint amit a One-ban látunk, azzal a különbséggel, hogy a Hotel de Paris-ban kifinomultabb a környezet, és jó pár dizájnerbútor is hozzájárul a vásárlói élményhez.
Az egyik legbefolyásosabb divatmárkának számító olasz Pradát 1913-ban alapította névadója, Mario Prada. A kis családi vállalkozás az évek során világhírűvé nőtte ki magát, olykor meghökkentő anyaghasználat, de visszafogott színvilág jellemzi.
A hordhatóságra és kényelemre építő ruhák mellett bőrből készült kiegészítőket, táskákat és cipőket gyárt még, napjainkban szívesen dolgozik együtt híres építészekkel, például Rem Koolhaasszal vagy Herzog & de Meuron céggel, és velük tervezteti meg a kiemelt üzleteit Európától Ázsiáig.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Highsnobiety)
monte-carlo | márka | üzlet | férfi | prada | hotel de paris
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!