Ezer eurót is fizethetünk ezért a nyári repülőútért

Beszédtéma lett a polgári repülés átalakulása, hiszen a járvány sok biztonsági, közegészségügyi szabályt felülír. Vannak kisebb, független társaságok, amelyek a lázmérés, tesztelés és egyéb folyamatok helyett/mellett inkább exkluzivitást kínálnak, a tömeg elkerülését, időspórolást és rendkívüli kényelmet. Ilyen az Aero is, amely London, Míkonosz, Ibiza és Nizza között repülnek a nyáron.

A spanyolországi Ibiza a nagy partikról, naplementézős koktélozásról szól, görög testvére Míkonosz, a szeles sziget, ahol legalább annyira pezseg az éjszakai élet, mint a Baleár-szigeten. Nizza és a francia Riviéra is az exkluzivitást jelenti, nem csoda, hogy éppen ezeknél a úti céloknál döntött a kisebb, tizenhat fős gépekkel repülő Aero.

Kisebb társaságoknak is ajánlják magukat, de teljesen feltöltenek minden gépet, tehát párban, vagy akár egyedül is lehet velük utazni. Minden ülés ablaknál van, hiszen csupán két sorban ülnek az utasok, szép nagy lábtérrel, kényelmes, könyöklős bőrüléseken.

Attól függően, hogy hányan utazánk, várólistára kerülünk, amíg be nem telik a gép, és külön jelzik is azokat a járatokat, ahova már csak három további utasra várnak.

Egy kicsit szörföltünk az oldalukon, és úgy láttuk, 780 eurótól körülbelül 1300 euróig terjed a repülőjegyek ára, ami nem egy diszkont ár, pláne nem egy rövid, Európán belüli repülésért, de a prémium, átlagostól eltérő szolgáltatások sosem olcsók.

Ebben az öt reptéri lounge-ban azt se bánjuk, ha órákat késik a gép

Mutatunk öt olyan várót a világból, ahol még a gép késése esetén sem bosszankodunk.

(Fotók: Aero, Unsplash)

mikonosz | exkluzív | repülés | magánrepülő | repülőút

Ezen a budapesti helyen minden szempontból élmény steaket enni

Így lehetsz digitális nomád Törökországban

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”