Sokszor okozott már kényelmetlenséget a társadalmi távolság betartása (vagy éppen annak hiánya), ezért egy dubaji médiavállalatnál érdekes praktikával álltak elő a kellemetlen szituációk megelőzésére.
A napokban mintegy száz dolgozó tért vissza a cég irodaházába, ez pedig sokak komfortérzetét negatívan befolyásolta. Hogy mindenki számára egyértelműek legyenek a közeledési szabályok, valamennyi dolgozó különböző színű karkötőt kap, amelyek azt jelzik, az illető milyen jellegű interakcióra nyitott a napi munka során, hiszen nem minden esetben lehet tudni a másikról, honnan jött, hol járt, kivel került kapcsolatba.
A Create Media Group recepcióján háromféle kiegészítőből választhatnak az alkalmazottak: a zöldet viselőkkel mehet az ökölpacsis üdvözlés is, a sárgát hordók hajlandóak beszélgetésre, de érintkezés nélkül, akin pedig piros karkötő díszeleg, azt inkább jobb messziről elkerülni.
Világos és egyértelmű jelzések.
A dolgozók nagy része örömmel üdvözölte az újdonságot. "Fotózással foglalkozunk, vagyis rengeteg emberrel kerülünk kapcsolatba. A családomban nagyon sok az idősebb rokon, ezért minden óvintézkedést meg kell tennem" – mondta a sárga színű karkötőt hordó Mohammed Abu Jusszef, a cég közösségi média-menedzsere.
Az Egyesült Arab Emírségekben egyébként riasztóan nőttek az esetszámok az elmúlt hetekben, ezért akár az éjszakai fertőtlenítést is bevezethetik az ország azon területein, ahol a legtöbb fertőzöttet regisztrálták.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Reuters, fotók: Unsplash, Pixabay)
megoldás | biztonság | színes | társadalmi távolságtartás | karkötő | covid-19
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!