Sokszor okozott már kényelmetlenséget a társadalmi távolság betartása (vagy éppen annak hiánya), ezért egy dubaji médiavállalatnál érdekes praktikával álltak elő a kellemetlen szituációk megelőzésére.
A napokban mintegy száz dolgozó tért vissza a cég irodaházába, ez pedig sokak komfortérzetét negatívan befolyásolta. Hogy mindenki számára egyértelműek legyenek a közeledési szabályok, valamennyi dolgozó különböző színű karkötőt kap, amelyek azt jelzik, az illető milyen jellegű interakcióra nyitott a napi munka során, hiszen nem minden esetben lehet tudni a másikról, honnan jött, hol járt, kivel került kapcsolatba.
A Create Media Group recepcióján háromféle kiegészítőből választhatnak az alkalmazottak: a zöldet viselőkkel mehet az ökölpacsis üdvözlés is, a sárgát hordók hajlandóak beszélgetésre, de érintkezés nélkül, akin pedig piros karkötő díszeleg, azt inkább jobb messziről elkerülni.
Világos és egyértelmű jelzések.
A dolgozók nagy része örömmel üdvözölte az újdonságot. "Fotózással foglalkozunk, vagyis rengeteg emberrel kerülünk kapcsolatba. A családomban nagyon sok az idősebb rokon, ezért minden óvintézkedést meg kell tennem" – mondta a sárga színű karkötőt hordó Mohammed Abu Jusszef, a cég közösségi média-menedzsere.
Az Egyesült Arab Emírségekben egyébként riasztóan nőttek az esetszámok az elmúlt hetekben, ezért akár az éjszakai fertőtlenítést is bevezethetik az ország azon területein, ahol a legtöbb fertőzöttet regisztrálták.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Reuters, fotók: Unsplash, Pixabay)
egyesült arab emírségek | munka | karkötő | társadalmi távolságtartás | dubaj
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!