A légitársaságok nagyon gondosan állítják össze a programot, amiből az utazók válogathatnak.
A Business Insider három amerikai vállalatot kérdezett meg az ezzel kapcsolatos műhelytitkokról. Mint a cikkből kiderül, a Delta Air Lines például az elmúlt évtizedben nem kevesebb mint egymilliárd dollárt fektetett be az utasok szórakoztatásába, és más légitársaságokhoz hasonlóan együttműködik a hollywoodi stúdiókkal, hogy a legfrissebb kasszasikereket is bemutathassa.
A Delta Studio tartalomért felelős csapata először is elemzést készít az iparági trendekről, arról, hogy hogyan teljesít egy-egy film a mozikban, de igyekeznek rejtett gyöngyszemeket is felfedezni. A United Airlines arról számolt be, hogy minden év végén egyeztet a filmstúdiókkal, hogy eldöntse, a következő évben mely filmeket adja hozzá a műsortárhoz.
Az idei év egyik nagy slágere egyébként mind a United, mind a Delta fedélzetén az Indiana Jones és a sors tárcsája volt.
A United járatain ugyanakkor 2023-ban a legtöbben a John Wick: 4. felvonást és a Last of Us-t nézték.
A légitársaságoknak a tartalom kiválasztásakor nagyon sokféle utas igényeit kell figyelembe venniük: különböző korú, kulturális hátterű és foglalkozású emberek ízlésének közös halmazát kell megtalálni.
A JetBlue mindig keresi az újdonságokat, mint amilyen idén a Barbie és a Super Mario Bros. volt, de a bevált klasszikusok is ott vannak a tarsolyukban, mint a Jóbarátok és A hivatal. A cég tartalomstratégiáért felelős munkatársa minden hónapban elemzi a felkapott filmes és televíziós tartalmakat, a légitársaság pedig a nyáron megállapodott a Peacock streaming platformmal is.
A Delta havonta ad hozzá új filmeket a kínálathoz, és fél-egyévente frissíti a repertoárt, míg a JetBlue-nál egy film körülbelül négy-tíz hónapig marad műsoron. Egy műfaj van, amit minden légitársaságnál érthető okokból kerülnek: a katasztrófafilmek.
Ha inkább a telefonodról néznél filmet a repülőúton, akkor jó, ha ismered ezt a trükköt.
(Forrás: Business Insider, képek: Getty Images, Unsplash)
film | repülőút | filmek | repülő
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!