A Classic Recreations (CR) első generációs Mustangok tökéletesítésére szakosodott csapata ezúttal a Ford Shelby GT500-höz nyúlt hozzá. Mondanánk, hogy lapot húztak tizenkilencre, de ha valakik, hát ők igazán értenek a lapok megcinkeléséhez.
A munkafolyamat során a CR csapata elemeire szedi szét a Mustangokat, majd mintegy kétezer-ötszáz munkaóra alatt újra összerakják a megrendelő igényei szerint.
A GT500CR karosszériáját a SpeedKore jóvoltából szinte teljesen szénszálas anyagból építették újjá, így pedig több mint 270 kilogrammot dobott le a hatvanas évek ikonikus izomautója.
A GT500CR-t egy 5 literes V8-as Coyote motor hajtja, és a teljesítménye 490 lóerőtől 900 lóerőtől terjedhet.
A Willwood fékekkel és Michelin sportgumikkal felszerelt autókhoz hatdugattyús versenyfékek, szélesebb kerekek, valamint hatfokozatú Tremec kézi vagy automata váltó is igényelhető,
no és a színek terén is van választék – bár a fekete és a piros különösen jól áll neki, alkalomhoz illő is, ha mondjuk a pokol kapuján készülnénk áthajtani vele.
A módosított jármű hivatalosan is Shelby Mustangnak számít, ugyanis a Shelby emblémával és sorozatszámmal is ellátja az autókat, amelyeknek elkészítési ideje tizenkét–tizennyolc hónapot vesz igénybe, az áruk körülbelül 300 ezer dollárnál kezdődik. Ha összeraknád magadnak álmaid autóját, akkor a Classic Recreations weboldalán megteheted hozzá az első lépéseket.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Classic Recreations, Cool Material)
Classic Recreations | shelby | ford shelby gt500 | ford mustang
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!