Egyre népszerűbb a TikTok-on a #Frenchpharmacy, vagyis #franciapatika hashtag, amely a legújabb, utazás és szépségápolás keresztmetszetében található trendet jelöli.
Az amerikai influenszerek szerint a francia gyógyszertárak olyan kiváló minőségű márkákat kínálnak, amelyek az Egyesült Államokban nem kaphatók, de még ha egyes termékekhez hozzá is lehet jutni a tengerentúlon, csak jóval drágábban, mint Európában.
Az erről szóló videók között akadnak élménybeszámolók, mint a @glowwithava nevű tiktokeré, aki a repülőtérről egyenesen a gyógyszertárba ment, és megmérette, hogy mennyire hidratált a bőre. De olyat is találni bőven, amelyben arra adnak tippeket, hogy mi mindent érdemes beszerezni egy francia gyógyszertárban.
Különösen népszerű célpontnak tűnik a párizsi CityPharma, amely több videóiban is előkerül, például Elizabeth Victoria Clarkéban, aki a csúcskategóriás bőrápolási termékek mellett a táplálékkiegészítőkre is felhívja a figyelmet. A kommentelők szerint érdemes korán reggel érkezni, mert később nagy lesz a tömeg.
@elizabethvictoriaclark come to the iconic french pharmacy CityPharma in Paris with me – aka heaven on earth. Will do a haul next. #frenchpharmacy #a313 #biafine #frenchbeauty ♬ Shooting Stars – Bag Raiders
A trendek a gyógyszertárakat sem hagyták érintetlenül, itt például igyekeztek kimaxolni a hangulatot.
Ezért is utaznak tömegesen Európába az amerikaiak egy friss elemzés szerint, és a luxusszállások iránti igényük is változott.
(Forrás: Thrillist, képek: Getty Images)
turisták | patika | franciaország | gyógyszertár | látványosságRáleltünk Budapest és a BMW legszorosabb párhuzamára
Őszinte, szórakoztató és sorsfordító – Így lett a Körvonal az ország kedvenc játéka

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!