Close
Ritkán beszélünk a norvég divatról, most itt egy üzlet, ami miatt érdemes

Ritkán beszélünk a norvég divatról, most itt egy üzlet, ami miatt érdemes

A Snøhetta stúdió nem csupán fizikai valójában húz fel üzleteket, hanem online platformokon is vállal arculattervezést. Az egyik legismertebb norvég divatmárka, a férfi és női ruházatban egyaránt utazó Holzweiler mindkét szolgáltatást igénybe vette.

Az eredmény egy visszafogottabb színekkel dekorált bemutatóterem lett, amely holisztikus élményben részesíti a betérőt.

Az együttműködés elég jól megkülönböztethető Holzweiler-világot teremtett, melyben az ügyfelek több dimenzióban fedezhetik fel a kínálatot.

Könnyed, egyszerű és esztétikus – talán ezekkel a szavakkal lehet a legjobban jellemezni az itt-ott merészebb grafikai elemekkel megrajzolt világos üzlet hangulatát.

A showroomban betonpadló, hatalmas tükrök, tölgyfa- és márványasztalok fogadják a vásárlót, aki négyzetes, rácsos és hullámos dizájnelemek között nézelődhet, miután átjutott a papírfallal határolt átjárón – mindezeket azért álmodták meg így, hogy a márka kézműves mivoltára reflektáljanak.

A leginkább bézs árnyalatú üzlet a város szélén, Lysaker Brygge kikötőben található, és szándékosan rugalmasra tervezték, hogy alkalmazkodjon a Holzweiler változó stílusú kollekcióihoz.

A koncepciót illetően egy modern gyárat próbáltak megidézni, amely a rideg ipari hangulattal egyetemben az otthon melegét is biztosítja. Elnézve a képeket, utóbbira mindenképp rámondhatjuk, hogy sikerült.

A bemutatóterem mellett egy dizájnstúdió is helyet kapott még az épületben.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Dezeen)

Close