Így készült a legjobb magazin, amit valaha csináltunk

Ez az első, amit valaha készítettünk, de szerencsére nem csak mi gondoljuk úgy, hogy különleges lett.

180 oldal. 83 saját fotó, 16 szerző, 27 cikk. 18 interjú, 15 grafika, 17 456 szó. 116 napnyi megfeszített munka, több mint 2500 megtett kilométer a francia Riviéráig és vissza, háromórányi szüret és kilenc palack bor a Gellavilla birtokon, két BMW, egy Porsche és egy DS, egy tucat ebéd a Balaton körül. 58 meeting, 943 email és Messenger-üzenet, több órányi telefonálás és Skype-hívás. 18 fős szerkesztői stáb, plusz egy kutya (nevezett Füge). Hosszú út volt, de májusban végre előrukkoltunk a print magazinunk első számával.

Szerencsére sokan rendeltetek már belőle, sokan találkoztatok vele a jobb újságárusoknál, Librikben vagy a Bortársaság üzleteiben, de most kicsit bepillantunk a kulisszák mögé, és megkérdezzük a főszerkesztőnket, Izing Róbertet, mi is volt az az alapkoncepció, ami mentén elkezdték összerakni az első számot.

– "A cél az volt, hogy egy olyan kiadványt készítsünk, amely elsősorban egy szép tárgy. Ez így, ebben a formában nagyon tágan hangozhat elsőre, de konkretizálom. A Roadster egy olyan magazin akart lenni, ami több mint az alkotóelemei összessége. Nem csak a jó és alapos újságírás, a kreatív tördelés találkozása, mert az a kezdetektől egyértelmű volt számomra, hogy az eredménynek ennél többnek kellett lennie. A készítés során végig a jövendőbeli olvasók jártak a fejemben, akikre úgy gondoltam, hogy hasonlók hozzám.

Nyitottak, éhesek, és vágynak az új élményekre, ízekre, inspirációra, kíváncsiak izgalmas egyéniségek, brandek, vállalkozások történeteire, keresik azokat a pontokat a világban, amikkel azonosulni tudnak.

Magunknak is meg akartunk felelni, ezért egy halom olyan döntést hoztunk meg, amivel megnehezítettük a saját dolgunkat. Nagy volt a csábítás, hogy olyan alapanyagokkal dolgozzunk, mint a hazai termékek többsége, de ehelyett például komoly összeget invesztáltunk a papírba, mert a minőséget illetően nem akartunk kompromisszumot kötni, és a jövőben sem fogunk."

Az elsőszámú tettestárs a magazin artdirektora, Sipos Balázs volt, ő volt az, aki 1.) Izing Róbert vízióját, iránymutatását, ötleteit megvalósította, 2.) a saját ötleteivel új szintre emelte a magazin hangulatát.

– "Könnyű helyzetben voltam, hiszen olyan magazinhoz kellett layoutot kitalálni és tervezni, aminek szellemiségével könnyen tudtam azonosulni. Ritka és nagyon hálás az ilyen projekt. A jó tartalom, a nagy gonddal szelektált képi anyag és a csapatmunkaként meghatározott formátum és papír szinte már magához vonzotta a vizuális nyelvet. Azt gondolom, szép és kerek egész lett.

Mivel a nyomtatott Roadster a kiadói szándék szerint is valahol félúton van a könyv és a klasszikus magazin között, igyekeztem ezt a tördelésben is lekövetni és erősíteni.

A megalkotott és konzekvensen alkalmazott struktúra az egyedi kreatívoknak és megoldásoknak köszönhetően változatos és jó ritmusú lapképpé állt össze.

Szerencsére a főszerkesztővel, Robival elég hasonló irány volt a fejünkben, így nem kellett komolyabb kompromisszumokat kötni egyikünknek sem. A cél az volt, hogy egy könnyen olvasható, jól áttekinthető, elegáns, friss és tiszta külsőt adjunk a magazinnak, ami szolgálja és kiegészíti a tartalmat úgy, hogy bárhol is nyissuk ki a magazint, kedvünk legyen beleolvasni, lapozni és felfedezni. Szerintem sikerült. Hogy hogyan tovább? Egy biztos, nagyon várom a következő lapszámot."

És ha ez nem lett volna elég, itt van egy videó is a magazin születéséről, benne Donkó Péter értékesítési vezetővel, és Nagy Gergellyel, a Player Média Kft. ügyvezetőjével.

Mindezért még kell várni egy keveset, ugyanis a magazin második száma október 15-én fog megjelenni – bár a szerkesztőség már elkezdett dolgozni rajta. Addig viszont érdemes beszerezni az első számot: a Relay és Inmedio üzletekben, a Bortársaság boltjaiban és a Librikben elérhető, illetve a mi honlapunkon is rendelhető. Szerintünk nincs ennél jobb társaság a nyárra!

Ez is érdekelhet:

Mutatjuk, milyen az idei Velencei Biennálé

Extravagáns, egyedi, és nincs is nagyon messze!

player media kft | főszerkesztő | izing róbert | sipos balázs | art direktor

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom