Close
Így segít a háziorvosoknak saját fejlesztésű rendszerével egy magyar startup

Így segít a háziorvosoknak saját fejlesztésű rendszerével egy magyar startup

Egy hazai egészségügyi startup ezért saját fejlesztésű rendszerén keresztül teszi elérhetővé a telefonos és videókonzultációt, ráadásul a járványra tekintettel a hazai háziorvosok és pácienseik számára most ingyenesen biztosítja a szolgáltatást.

Sokakat megrémíthet a lehetősége annak, hogy a korábban természetes háziorvosi és szakorvosi ellátás nem tud zavartalanul működni a járvány időszakában, és olyan problémákkal, amelyek bár a mi mindennapjainkat megkeseríthetik, mégsem életbevágók, talán nem is tudunk – vagy nem merünk – az orvosainkhoz fordulni. A konzultáció legbiztonságosabb módja ebben az időszakban a telefonos vagy videókonzultáció lehet, amelyet most a Háziorvosok Online Szervezetével közösen szervez online platformra a MediCall nevű magyar startup.

Ingyenes konzultáció a háziorvosok ellátásához

A MediCall rendszere évek óta biztosít stabil és megbízható felületet az online és telefonos szakorvosi ellátásban. A járvány időszakában azonban minden háziorvos számára ingyenessé teszik a rendszert, melyen keresztül ellenőrzött körülmények között, de könnyedén tudják magukat regisztrálni a szakemberek. Ezt követően a cég elkészíti számukra profiljukat, ezután már könnyedén beállíthatják az orvosok szabad időpontjaikat, melyekre a páciensek foglalni tudnak.

A konzultáció során a betegnek lehetősége van dokumentumok, korábbi leletek megosztására, ezzel is segítve a hatékony egészségügyi tanácsadást. Ezáltal egy olyan rendszerhez jutnak az orvosok és pácienseik, melyen keresztül bárhonnan zavartalanul folytathatják az ellátást laptopon vagy okostelefonon keresztül, a betegjogok érvényesülésének biztosítása mellett, ezzel is támogatva azt, hogy mindenki maradjon otthonában a következő időszakban.

A kezdeményezés múlt hét végi elindítása óta már harminc háziorvos profilja kikerült az oldalra, és még többen várnak arra, hogy befejeződjön folyamatban lévő regisztrációjuk. Az orvosok folyamatosan ismerkednek a rendszerrel, amit segít, hogy használatához nincs szükség különösebb technikai tudásra. Az új jelentkezőket a MediCall ideiglenes landing oldalán várják.

Videókonzultáció a magánegészségügy szolgálatában is

A koronavírus hatására jelentősen megnőtt azon magánszolgáltatók és orvosok száma, akik a MediCall videó- és telefonos konzultációs rendszerét kezdték használni, ezzel is enyhítve a magánegészségügyben tapasztalható járvány okozta veszteségeket. A magyar startup teljesen kulcsrakész, saját felületükre beágyazható megoldást ad minden szolgáltatónak, mellyel zavartalanul folytathatják orvosi konzultációikat, amennyiben szakterületük ezt megengedi. A csatlakozók száma pedig folyamatosan bővül, számos magánintézmény jelezte igényét a videókonzultációs lehetőség beépítésére.

Hogyan lehet igénybe venni a videókonzultációt?

A MediCall mobilalkalmazáson és weboldalon keresztül már évek óta célzottan kérhetünk azonnali online segítséget szakorvosoktól. A szolgáltatás úgy működik, mint egy vizit vagy konzultáció a magánegészségügyi rendszerben.

Videós konzultáció esetén a páciens a MediCall weboldalán keresztül éri el a szakorvost, akihez pár perc alatt foglalhat időpontot. A megadott időpontban pedig az orvos elindítja a konzultációt, melyhez a páciens egy kattintással csatlakozik.

A konzultáció minden eszközről működik, sem telepítést, sem különösebb technikai felkészültséget nem igényel az orvos vagy a páciens oldaláról.

Az, hogy a szolgáltatásnak a jelenlegi helyzetben még nagyobb a létjogosultsága, abból is látszik, hogy az elmúlt hetekben sokszorosára nőtt a regisztráló potenciális páciensek száma, illetve orvosok és intézmények is egyre többen jelentkeznek, hogy használni szeretnék a rendszert saját praxisukban. A nap huszonnégy órájában elérhető szolgáltatáson keresztül jelenleg hatvan szakterület négyszáz orvosa között válogathatunk, a regisztrált felhasználók száma pedig meghaladja az ötvenháromezret.

Ez is érdekelhet:

(Fotó: Unsplash)

koronavírus | doktor | startup | segítség | konzultáció

FOLYTASD EZZEL

Ukrán kérésre a technológiai milliárdos is beszáll a háborúba

Ezzel a magyar alkalmazással bármikor lemehetsz alfába

Rendeld meg a Roadster magazin 9. számát!
Friss, 220 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas, 20 oldalas melléklettel egészítettük ki, amelyben a prémium spiritek szédítő univerzumába merülünk el. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram