Már nagyon unják.
Sokan nem igazán értik, pontosan mi a szerepük a személyzet tagjainak a repülőn, és nincsenek tisztában vele, mit is várhatnak el tőlük. Az egyik utaskísérő blogbejegyzésben magyarázta el, hogy főként a nyári csúcsforgalomban fordul elő, hogy néhányan csodákat remélnek az italos kocsitól, holott valójában inkább lejjebb kéne adni a fedélzeti elvárásokból.
Azt írja, idén és tavaly is óriási mértékben megnőtt azok száma, akik Aperol Spritzet akartak rendelni.
A legtöbb légitársaságnál egyáltalán nincs a kínálatban Aperol, általában csak alap dolgokból lehet válogatni, például sima ginekből vagy vodkákból.
"Így aztán nem lehet elvárni tőlünk, hogy a korlátozott eszközeinkkel képesek legyünk egy három tételből (Aperol, prosecco, szóda) álló koktél keverésére. Gin tonikot, vodkát és narancsot, meg ilyesmiket tudunk készíteni, de egy Aperol Spritz vagy bármilyen bonyolultabb koktél szóba sem jöhet. Nem először kell erről írnom, de úgy tűnik, az emberek nem értik, hogy miért is vagyunk mi ott. Elsősorban biztonsági okokból dolgozunk a fedélzeten, és persze azért, hogy vészhelyzet esetén mindenkit ellássunk. Leginkább erre vagyunk kiképezve, az italok felszolgálása csak ezután következik. Nem vagyunk sem mixerek, sem bartenderek, és egy kicsit elegünk van már abból, hogy az utasok olyan koktélokat kérnek tőlünk, amelyek elkészítéséhez egyszerűen nincsenek meg sem a képességeink, sem a lehetőségeink" – írja.
Nemcsak a koktélokról van szó egyébként, többen kértek már tőle flancos kávékat is, beleértve a kapucsínót és az eszpresszót, amelyek szintén túlmutatnak azon, amit általában kínálni tudnak – a kávé esetében a tej és a cukor a két pluszlehetőség.
Nem vitás, a légiutas-kísérőknek nehéz dolguk van. Mindenben segítenek a fedélzeten az italok és ételek felszolgálásától kezdve az ideges utasok megnyugtatásáig, plusz vészhelyzetben megmenthetik az életünket. Más szóval, tudnak egy-két kulisszatitkot – és ez magában foglalja azt is, hogy mi az, amit soha, de soha ne együnk vagy igyunk repülés közben.
(Forrás: The Sun, fotók: Getty Images)
utazás | kérés | rendelés | ital | légiutas-kísérők
Jön az a különleges fesztivál, amelyen minden ízében megélheted a Márton-napi hagyományokat
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!