Kreatív is, hatékony is, plusz már a gondolatától is becsíptünk. Íme a #keepthenightalive.
A Jägermeister, az egyik piacvezető alkoholmárka is bekapcsolódott a vendéglátóhelyek megmentésére indított országos akcióba, melynek keretében egyedi kezdeményezéssel próbálnak segíteni, támogatást nyújtani a bezárások miatt nehézséggel küszködő, biztos anyagi jövedelem nélkül maradt vendéglátóipari egységeken, illetve dolgozókon.
„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez. Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek, a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítjuk el a Keep the Night Alive elnevezésű kezdeményezést. Nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegeset nyújtsunk, így jött a gondolat, hogy
underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra. A grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak”
– mondta Becs József, a Jägermeister márkamenedzsere. A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba. Online pedig itt lehet megvásárolni.
"Számomra az éjszakák általában a munkát jelentik. Akkor vagyok a legtermékenyebb, de ha tavaly előre tudtam volna, hogy idén majdnem az egész évet otthon fogom tölteni, és nemhogy koncertekre, de en bloc szórakozóhelyekre sem járhatok majd el, minden hétvégén elnéztem volna valahova."Labrosse Dani
A tervezésre felkért művészek:
• Fork Imre
• Kiss-Benedek Kristóf a.k.a Kisjustk
• Brunkszkó László a.k.a NikonOne
• Pápay Fanny
• Bálint Bianka a.k.a Bianicon
• Labrosse Daniel
• Kóka Barbara a.k.a Miss KK
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen tízezer darab készül, és minden eladott üveg után kétezer forintot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére. A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.
Általában ha végzek a munkával nap végén, éjszaka szervezek magamnak egy-két találkozót, jókat beszélgetünk, sörözünk. Ilyenkor meg tudom élni azt, amit napközben nem: kapcsolódni. Pápay Fanni
Így működik a nevezés
Aki szeretne bekapcsolódni, annak nem kell mást tennie, mint megjelölni azt a vendéglátóhelyet, amit szeretne a támogatásra nevezni. A jelöléshez posztolni kell Instagramon egy emléket a kedvenc helyéről #keep….alive címkével, a pontozott helyre pedig a szórakozóhely nevének kell kerülnie (pl. #keepKEDVENCBÁRalive).
Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, hogy hol található az adott vendéglátóegység, illetve a @jagermeisterhungary Instagram-oldalát. Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozók is ugyanígy nevezhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.
Az éjszaka nemcsak a bulik hiányáról, hanem a lehetőségek hiányáról szól. Nincs spontaneitás, se együttlét. Kicsit mindenki átértékeli a kapcsolatait, és hogy mennyi mindent nem szabad most csinálni. Kóka Barbi
Jägermeister Urban Gallery
A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek.
A kirakatokban egyesével helyezik ki a limitált széria darabjait, mindegyiket az alkotója által tervezett installációban.
A projektről a kampány weboldalán és a kapcsolódó socialmedia-felületeken lehet tájékozódni. A kampány végén az eredeti, dedikált üvegeket egy online árverésen értékesítik, ezt a bevételt is az éjszakai életben dolgozók támogatására fordítják.
Összesen húszmillió forintnyi támogatást oszt szét a márka, eredményhirdetés pedig 2021. február elsején lesz. Vagány és jó kezdeményezés, mi, biztos, hogy végig rajta tartjuk a szemünket!
A cikk létrejöttét támogatta a Jägermeister.
kampány | művészet | hirdetés | éjszakai élet | szórakozóhely
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!