A Land Rover nemrég modern utóddal váltotta le a klasszikus Defendert, és most egy limitált széria erejéig elővette a legendás elődjét, amelyet V8-as motorral szereltek fel.
A régi modellek újrakiadása az autógyártóknál is egyre gyakoribb, ezúttal a Land Rover Classic vett elő egy kedvelt klasszikust. Az eredeti Defender búcsúszériája volt a Works V8 kiadás, amelyet ötliteres, 405 lóerős V8-as motorral és nyolcfokozatú automata váltóval szereltek, most ezt készítették fel a legkeményebb kihívásokra.
A Trophy változatot csörlővel, tetőcsomagtartóval, megemelt légbeszívóval, plusz reflektorokkal és terepabroncsokkal szerelték fel.
A rövidebb 90 és hosszabb 110 változatban is rendelhető Defender jellegzetes sárga fényezést kapott, hasonló színű 16 colos kerekekkel, fekete motorháztetővel, míg az utasteret fekete bőrkárpittal és Recaro ülésekkel tették modernebbé.
A limitált szériás modellből huszonöt példányt készítenek el a Land Rover Classic műhelyében, és
a vevők nemcsak az autót kapják meg, hanem egy kalandot is hozzá,
egy háromnapos kalandversenyen próbálhatják ki az eastnori kastélyhoz tartozó birtokon, ahol a Land Rover modelljeit is fejlesztik és tesztelik.
Terepjárás minden szinten
A Land Rover mára korántsem csak a puritán terepjáróiról ismert, olyan elegáns szabadidő-járműveket is gyártanak, mint az áramvonalas formájú és high-tech berendezésű Range Rover Velar. A klasszikus Defenderrel azonban nem a várost, hanem egy olyan kalandot vennénk célba, amihez egy tetősátorra is szükség lesz.
land rover | kalandtúra | terepjáró | land rover defender
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!