Olyan élményeket ad a Local's Lore, amiket az útikönyvekben hiába keresünk

Ugye sokat segítene, ha minden nagyvárosban lenne egy ismerősünk, aki megmutatja lakóhelye rejtett oldalait, és akinek segítségével idegenként mégis helyinek érezhetjük magunkat? 

A Local's Lore egy utazás és életmód fókuszú startup budapesti és New York-i bázissal. Jelenleg több mint hetven városban van jelen a világ számos pontján, influencerek által. A közösségi média, ezenbelül is az Instagram és a Google Maps fúziójából létrejött oldal az igényes utazást és funkcionális helykeresést szolgálja az esztétika és a dizájn nyelvét figyelembe véve.

A Local's Lore névben a Lore szó arra a tudásra utal, ami mindig egy közösség sajátsága, legyen az egy népcsoport tudása (folklore), egy baráti társaság, egy iskolai közösség, vagy például egy város belső atmoszférája, amit kívülállóként nem láthatunk, csak akkor, ha már ott élünk és benne mozgunk. Jó érzés megérkezni egy új helyre, de ha nincs egy ismerősünk, aki érti a helyieket, és tudja, hova járnak ők a hétköznapi életben, akkor marad a várak felfedezése, templomok fényképezése, és hop on/hop off buszok.

A Local's Lore testesíti meg azt az ismerőst, aki bevezet a helyiek szokásaiba, kávézókat, boltokat, éttermeket és kulturális élményeket kínál.

Minden ambassadoruk helyi lakos, hasonló értékrenddel és esztétikai látásmóddal, mint ami az alapítókat is jellemzi.

Amikor belépünk a Local’s Lore világába, idegenként helyivé válhatunk.

Az interaktív atlaszt azzal a céllal indították el, hogy egy másféle utazásélményt biztosítson. Olyan élményt, amit nem írnak meg a legtöbb utazási könyvben.

A már jól ismert turisztikai látványosságok helyett betekintést engednek városuk igazi énjébe: kávézókba, galériákba, dizájnüzletekbe, take-away helyekbe – olyanokba, amiket ők maguk fedeznek fel és magukénak éreznek, ahova rendszeresen visszajárnak hétköznapjaikat megélni.

Ezáltal egyrészről lehetőséget biztosítanak a helyi képviselőknek, hogy vizuálisan megmutassák kedvenc helyeiket, másrészről pedig a turistáknak, hogy a helyiek magabiztosságával fedezzék fel a várost.

Legújabb funkciója, a My Maps egy újszerű, esztétikus, ugyanakkor funkcionális felületet biztosít nem csak a közösségimédia-profillal rendelkezőknek. A személyre szabható guide e-mailes bejelentkezéssel is elérhető, és tulajdonképpen bárki számára lehetővé teszi, hogy létrehozza saját guide-ját, majd megossza azt.

Egy olyan új funkciót hoztak létre, amelynek segítségével minden olvasó felhasználóvá válhat. A My Maps lehetővé teszi, hogy saját térképeket alkossunk, hozzáadjuk kedvenc helyeinket, hozzárendelünk képet, ikont, majd küldjünk egy linket az ismerőseinknek, a családnak, az üzleti partnereknek. Valójában a saját guide-unk kurátorává válhatunk, melyet akár tematikusan saját ízlésünkre szabhatunk. Annak érdekében, hogy a közösségépítés még inkább központi szerephez jusson, követhetjük mások térképeit is.

Készült egy videó is, melynek központi szereplője Julia Brenner, az orosz származású, portugáliai bázisú influencer, aki megmutatja Budapest turisztikai látványosságait (Bazilika, MNG, sárga villamos, dunai hajózás), és a My Mapsszel felfedezi az újhullámos kincseket is (Hotel RUM, Toprum, Espresso Embassy, Nanushka).

Ez is érdekelhet:

Ez most a legszebb kalauz a neten és magyar – Local's Lore-interjú

A Local’s Lore fontos funkciót lát el, olyan, mintha lenne egy makulátlan ízléssel megáldott barátunk a világ minden városában, egy megbízható, bennfentes kalauzunk, aki garantálja, hogy az utazásaink során ne fussunk vakvágányra.

locals lore | rejtett kincsek | new york | startup | városnézés

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom