Close
Ajánlunk hét, magas fehérjetartalmú reggelit, ami nem tojás

Ajánlunk hét, magas fehérjetartalmú reggelit, ami nem tojás

A reggeli étkezés legfontosabb elemei a fehérjék, amelyeket többnyire tojásból próbálunk napindítóként a szervezetünkbe bevinni. Összeállításunkban olyan alternatívákat gyűjtöttünk össze, amelyek egyrészről kiváló proteinforrások, másrészről pedig nem tojásalapúak.

Tempeh kolbász

A vegánok egyik legkedveltebb alapanyaga a szójából készült tempeh, ami kiváló húspótlóként jelenik meg egészségtudatos táplálkozásukban.

Az alapanyagot kedvünk szerint formázhatjuk kolbásszá, de húspogácsaként vegán hamburgerek központi eleme is lehet.

Quinoa bogyósgyümölcsökkel

A leggyorsabb reggeli gabonapelyhekből prezentálható, ezek azonban a legtöbbször tele vannak felesleges cukorral.

Ennek egészséges változata a joghurttal készült quinoa-tál, amit kedvünk szerint dúsíthatunk friss idénygyümölcsökkel, édesítőszerekkel, mézzel.

Banán muffin

A muffin remek reggeli lehetőség ráérős délelőttökön.

Ráadásul garantáltan hosszú időre feltölti az energiaszintünket akkor, ha érett banánnal készítjük el.

Bizonyos receptek lehetővé teszik a vegán változatának elkészítését is, ebben az esetben a tojást például lenmaggal lehet helyettesíteni.

Mangó turmix

Egy trópusi turmix azon túl, hogy fehérjében gazdag, hosszú időre teltségérzetet biztosít.

Reggeli futás után mogyoróvajjal és banánnal ajánlott elkészíteni.

Chia mag puding

Ha nem zavar bennünket, hogy egy pudingnak szemcsés állaga van, a chia magos változat az ideális reggeli lehetőség a számunkra.

A recept ráadásul pofon egyszerűen elkészíthető, hiszen semmi más dolgunk nincs, mint egy evőkanál chia magot elkeverjünk édesítőszer kíséretében egy bögre növényi tejben, hogy aztán hűtőben pihentessük a másnapi fogyasztásig.

Gozleme

A gozleme egy török ​péksütemény, amelyet levelestésztából készítenek, hogy spenóttal és fetával töltsék meg gazdagon.

A fetának köszönhetően magas a fehérjetartalma, a spenót pedig kiváló kalciumforrásként jelentik meg benne.

Reggeli saláta

Egy gazdag saláta ideális választás lehet akkor, ha reggelinket inkább a munkahelyünkön fogyasztanánk el.

Salátát keverjünk össze idénygyümölccsel, adjunk hozzá diófélét és némi fetát, így már a munkaidő kezdetén csúcsrajárathatjuk energiaszintünket.

Gyakorlatilag nulla erőfeszítéssel egészséges és tartalmas vacsorát is készíthetünk. Ráadásul nincs másra szükség hozzá, mint egy tepsire, némi olívaolajra, kolbászra és friss zöldségekre.

(Fotók: Getty Images)

FOLYTASD EZZEL
Elképesztő vegán ételeket kínál ez a légitársaság a vegánuár ideje alatt
Hat ok, amiért kezdj el már ma gyömbér teát inni
Rendeld meg a Roadster magazin 6. számát!
Őszi-téli lapszámunkban ismét megnövelt terjedelemben, 224 oldalon a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Felsorolni is nehéz, mennyi izgalmas történetet meséltünk el az új számban, de ha szeretnél többet tudni, akkor kattints ide az alábbi linkre! Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom