Close
Magukat stylingolták és fotózták a modellek a Gucci legújabb kampányában

Magukat stylingolták és fotózták a modellek a Gucci legújabb kampányában

Az olasz divatház megint húzott egy formabontót.

A Gucci 2020 őszi-téli kampánya a The Ritual címet kapta, amelyben egy új és bátor koncepciót próbál ki a divatház: a modellek maguknak választják ki a ruhájukat, maguk felelnek a sminkért és hajért, valamint saját maguk is készítik el a fotókat a kampányba.

“Úgy döntöttem, hogy most a ruhák fognak a modellek házaiba utazni; azokhoz a karakterekhez, akik évek óta elmesélői a történeteimnek és akiket kifejezetten egyediségükért válogattam ki egyenként”

– mesél a koncepcióról a Gucci kreatívigazgatója, Alessandro Michele.

A kampány ötlete egyrészt nagyon is adja magát idén, amikor a karanténidőszak miatt minden eddiginél több időt töltöttünk az otthonainkban – de nem csupán ez áll az ötlet mögött. A kollekció maga is szeretné kiforgatni a divatbemutatók rituáléját:

a backstage kapja a főszerepet, a háttérben dolgozó stylistok, fodrászok, sminkesek, öltöztetők, varrónők – a divatért takarásban dolgozók.

A kampány emellett szintén bátorítja a modelleket, hogy a divatház által már hosszú ideje képviselt egyediséget is kifejezzék.

Megkértem a modelleket, hogy mutassák meg, hogyan látják magukat; tárják fel a róluk szóló költészetet. Arra bátorítottam őket, hogy játsszanak, hogy improvizáljanak az életükkel.

Ez az energia érződik is a nagyon natúr-nude kampányfotókon: a változatos fotókon a modelleket az ágyuktól kezdve a kertjükön át a futószalagig vagy a kismacskájukkal együtt mindenféle helyzetben láthatjuk.

“Most jött el az idő, hogy megmutassuk, milyen erősek is az emberek. Az emberség ideája. A divat: emberség. Emberek vagyunk: te, én, mi, mindannyian. Ők is emberek. Van valami nagyon erőteljes a divatban, amit most fedezünk fel, és ez idáig nem volt róla tudomásunk. Lehet, hogy éreztük, de sosem volt lehetőségünk úgy elmondani, mint most.”

Ez is érdekelhet:

(Forrás: Anothermag, keatívigazgató: Alessandro Michele, művészeti vezető: Christopher Simmonds) 

FOLYTASD EZZEL
Ezekkel az okosruhákkal többé nem rejthetjük el az érzéseinket
Lüktető, izgalmas és fenntartható kollekciókat álmodtak meg a magyar tervezők 2022-re
Rendeld meg a Roadster magazin 6. számát!
Őszi-téli lapszámunkban ismét megnövelt terjedelemben, 224 oldalon a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Felsorolni is nehéz, mennyi izgalmas történetet meséltünk el az új számban, de ha szeretnél többet tudni, akkor kattints ide az alábbi linkre! Megnézem, mert érdekel!
Close
Négy különleges whisky a whiskykészítés bölcsőjéből, a hűvös Skóciából...
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom