Hatalmas lehetőséget kap néhány magyar tervező a Milan Fashion Weeken

Ismét bemutathatják kollekcióikat a Milan Fashion Weeken azok a magyar divattervezők, akik a Camera Nazionale della Moda Italiana és a Magyar Divat & Design Ügynökség közös nemzetközi mentorprogramjának résztvevői. A kifutók mellett a Fashion Hub kiállítóterében is megtekinthetők lesznek a magyar dizájnerek által megálmodott összeállítások. A divathétre kiutazó öt magyar tervező termékeiből a Budapest Select ernyőmárka alatt január 27-e óta már a Budapest Select showroomban, Milánó belvárosában is vásárolhat az érdeklődő közönség.

Idén ismét hatalmas lehetőséget kap az az öt tehetséges magyar tervező, akik részt vesznek a Magyar Divat & Design Ügynökség mentorprogramjában, hiszen a 62. Milan Fashion Week AW2021 keretében harmadik alkalommal mutathatják be kollekcióikat az olasz divatfőváros kifutóin.

Az öt márka – az Abodi, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle és a Zsigmond Dora menswear – teljes kollekciója már megtalálható a január 27-én megnyílt Budapest Select showroomban, mely a Via Errico Petrella 22. szám alatt várja a vásárlókat március 10-ig. Február 21-én, pénteken a Museo della Permanente impozáns épületében megrendezett fashion show mellett a Fashion Hub kiállításában is megjelenik tizenöt-húsz darab a tervezők őszi/téli kollekciójából, amelyet idén új helyszínen, a Via Filippo Turati 34. szám alatt láthatnak az érdeklődők február 19. és 24. között. Igazi kuriózum, hogy az Elysian márka külön prezentációt is tarthat február 19-én, amiért a tavalyi évben elnyerte a Buyers Award 2019 díjat.

"Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy immár harmadik alkalommal vehetünk részt a Milan Fashion Weeken, illetve óriási büszkeséggel tölt el minket az, hogy a nemzetközi kifutókon láthatjuk, mennyit fejlődtek a magyar tervezők a mentorprogramnak köszönhetően. Szintén hatalmas előrelépés, hogy az idei évtől egy dedikált mintaterem, a Budapest Select showroom várja Milánó szívében a tervezők legkiemelkedőbb darabjaival az érdeklődőket egészen március második hetéig" – nyilatkozta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője. Hozzátette: a külön showroom azt is jelenti, hogy a nemzetközi szakma felismerte a magyar termékekben rejlő kreativitást és potenciált, amely hozzájárul a Magyarországról alkotott képhez.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) által 2018 augusztusában aláírt hároméves stratégiai megállapodás értelmében a piacvezető olasz divatkamara aktívan segíti és támogatja a feltörekvő magyar tervezők fejlődését. Ezt szolgálja a két szervezet által közösen kidolgozott nemzetközi mentorprogram, amelynek legfőbb célja, hogy segítsen a márkáknak megszerezni a sikeres márkaépítéshez szükséges üzleti tudást, valamint támogassa őket a nemzetközi piacra lépésben, és felkészítse őket a sikerre. Erre kitűnő alkalmat jelent a Milánói Divathéten való megjelenés, amelyre idén már harmadik alkalommal nyílik lehetőségük a mentorált magyar tervezőknek.

Az előzetesen felmért, egyéni szükségletek alapján kialakított program keretein belül B2B-meetingek, személyes találkozók, workshopok és gyárlátogatások során a mentoráltak elsajátították a termékfejlesztés, a márkaépítés és -kommunikáció és az üzleti tervezés készségeit. A mentoring sikeresen elvégzésének és a mentorok tanácsainak és útmutatásának köszönhetően a magyar márkák olyan magas minőségi és kreatív színvonalat képviselnek, hogy bármelyik külföldi showroomban megállják a helyüket.

A magyar divat- és dizájnmárkák nemzetközi promotálására hozta létre a Magyar Divat & Design Ügynökség Budapest Select ernyőmárkát.

A Budapest-fókuszú ernyőmárka fő célja, hogy a magyar brandek az egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak a nemzetközi megjelenéseik alkalmával.

Az ernyőmárkának köszönhetően a kollektív részvétel sokkal erősebb benyomást kelt a külföldi szakmában, mintha a márkák egyedül jelennének meg ezeken az eseményeken.

Ez is érdekelhet:

Ez a program egy fontos hiányt igyekszik pótolni a hazai dizájniparban

Hét mentorált márka egy háromlépcsős program teljesítésére vállalkozott.

(Fotók: Unsplash)

divat | dizájn | milan | Magyar Divat & Design Ügynökség | magyar

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom