Mámoros kollabbal ír történelmet Fluor Tomi és az Absolut

Magyarországon eddig példa nélküli együttműködéssel jelentkezik az Absolut és Fluor Tomi: elsőként kerül hazai sztár arca az Absolut vodka limitált csomagolására, és debütál Az esték miatt van című videoklip is.

Az Absolut nem kisebb névvel kezdte a művészekkel való együttműködéseinek sorát, mint Andy Warhol, és reklámipari szakértők szerint ez az 1986-ban debütált reklám minden idők egyik legsikeresebb printkampányának tekinthető. Warhol egyébként nem ivott, de imádta a palack formáját, és az italt saját elmondása szerint sokszor parfümként használta az italt.

A nyolcvanas évek elején a svéd márka még csak évi tízezer palackot adott el, de harminc évvel később már ők voltak a világ első számú vodkagyártói évi 2,4 millió palackkal. Mondhatjuk, hogy remek évtizedek állnak mögöttük. A márka azóta számtalan művésszel: festőkkel, fotósokkal, dizájnerekkel és zenészekkel dolgozott együtt; mindig olyan kollaborációkban, melyek messze túlmutattak az egyszerű reklámokon. Itt van néhány remek példa:

Ez azóta is az Absolut Vodka DNS-ének része, megkérdőjelezhetetlen minősége és hitelessége mellett ez a hozzáállás és nyitottság tette naggyá a márkát. Egy Warhol-szintű kampányt nehéz megismételni, de az Absolut azóta is sztárok jól megválasztott sorával kollaborál: dolgoztak együtt Lady Gagával, Rita Orával, Jay Z-vel, vagy Lizzóval, akivel az Absolut Juice nevű kampányt rakták össze nemrég.

Hogy miért csak zenészeket említünk?

A címben már előttük a poént, az Absolut ugyanis történetében először egy magyar zenésszel működik együtt, aki nem más, mint Fluor Tomi.

"Az Absolut mindig is szeretett olyan művészekkel együtt dolgozni, akik merészek, előremutatók és megosztók. Akik amellett, hogy tehetségesek, valamilyen módon inspirálnak, és egyedi látásmóddal rendelkeznek. Tomiban mindezt megtaláltuk – mondta Tóth Rita, az Absolut magyarországi brandmenedzsere. – A zenei kollaborációink nagyon sokfélék, mindig a partner személyiségéhez illeszkedve, közösen alakítjuk a projekteket. Ez a Tomival közös együttműködés most azért más, és számunkra is különösen jelentős,

mert ez az első alkalom, hogy egy zenész a márkáról írt dalt, és az első alkalom, hogy ehhez kapcsolódóan egy limitált csomagolású Absolut Vodka is a piacra kerülhet."

"Csak akkor vállalok közreműködést egy márkával, ha tetszik és tudok vele azonosulni – mondta Fluor. – Az Absoluttal már túl vagyunk rengeteg fesztivál-, koncert- és buliélményen, így nem is volt kérdés számomra, hogy ez működhet együtt. Az Absolutban nemcsak a vodkát szeretem, az is tetszik, ahogy a brand bevállalósan kiáll bizonyos dolgok mellett, és ahogy ezt teszi."

Az Absolut Vodka az egyik legismertebb vodka a világon. Tiszta és természetes íze mögött rejlő recept valójában 1879-re vezethető vissza L.O.Smith-hez, aki bevezette a folyamatos lepárlást, és így készítette az Absolut Rent Brännvint (abszolút tiszta vodka). Száz évvel később immár Absolut néven Amerikában vezették be a piacra, teljesen újradefiniálta a prémium vodkák piacát, és a művészetek, a kultúra és az éjszakai szórakozás jelképévé, egy valódi ikonná vált.

Az Absolut „Egy forrás” filozófiáján alapulva az Absolut minden cseppje azóta is egy helyről származik, Åhusból. A környéken termesztik a készítéséhez használt búzát, és Åhus természetes forrásaiból származik a víz is, védve minden a szennyeződésektől. Így minden palack Absolut vodkánál ugyanazt a kitűnő minőséget garantálják az alapanyagoktól kezdve a készítési folyamat minden fázisában.

Az Absolut Vodka kizárólag természetes alapanyagokból készül, és más vodkákkal ellentétben nem tartalmaz hozzáadott cukrot. Az Absolut annyira tiszta, amennyire egy vodka csak lehet. Ennek a tisztaságnak mégis van bizonyos íze: gazdag, testes és komplex, ugyanakkor selymes és lágy, gabonás ízjegyekkel, köszönhetően a speciális téli búzának, lecsengésében szárított gyümölcsös jegyekkel.

Az együttműködés koncepciója, a limitált egyedi csomagolás és a technikailag és képi világában is izgalmas videó a Post For Rent hazai ügynökségének munkája. Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent operatív ügyvezetője elmondta, hogy ez a kampány az Absoluttal való együttműködésük kezdetével induló, az ügynökség által készített hosszútávú stratégia alaposan előkészített állomása. Ennek a kommunikációs tervnek az egyik eleme az olyan hiteles, brand fit márkanagykövetekkel való együttműködés, mint Fluor Tomi. Már a kezdetektől nagyon fontosnak tartották, hogy az együttműködés keretein belül mind a márkának, mind pedig Tominak a kölcsönös értékteremtés legyen az elsődleges célja.

"A haverkodásról is szól a dal – mesélte Fuor Tomi. – Sokszor jól jön egy feles vodka vagy koktél, hogy meginduljanak a nagy beszélgetések, amik lehet, hogy enélkül meg sem történnének. A vodka új utakat nyitó kapu lehet két ember között vagy egy társaságban, nagy egymásra találások és barátságok születhetnek, ahol felbukkan.

Ennek az összetartozásnak az élményét írtam meg ebben a dalban."

A limitált csomagolású Absolut Vodka október 30-tól elérhető a Tesco, Auchan, Metro és Spar áruházláncok üzleteiben, november 16-ától pedig egy nyereményjátékkal egybekötve az idrinks.hu oldalán is.

(Fotó: Bertalan Ádám)

vodka | absolut | limitált kiadás | fluor tomi

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom