A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz

Az ősz a divatról és a dizájnról fog szólni a Magyar Divat & Design Ügynökségnél (MDDÜ).

A párizsi és milánói megjelenések után októbertől Budapesten is rendezvényekkel készülnek Fashion & Design Autumn elnevezéssel – mondta el a tervekről rendezett háttérbeszélgetésen Bata-Jakab Zsófia vezérigazgató. Az ügynökség mindkét divíziója, a divat- és a dizájnrészleg is aktív időszak előtt áll.

Szeptemberben a rangos párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron vesz részt tíz magyar márka.

A szakvásár mellett Párizs belvárosában is bemutatkozhatnak a magyar dizájnerek az MDDÜ és a VIA francia dizájnintézet együttműködésének eredményeként. Utána a milánói divathét következik, ahol egy héten át lesznek láthatók a magyar tervezők munkái a kiállítási térben. Emellett az úgynevezett collectiv show-ban is bemutatják a magyar kreációkat a Budapest Select ernyőmárka alatt.

A magyar tervezőket támogathatod ezen az új online platformon

Igazodik a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz.

Az MDDÜ idén is a Camera Nationale de la Moda Italiana olasz divatipari szervezettel együttműködésben szervezi a magyar részvételt a neves olasz divatipari eseményen.

A külföldi szakmai megjelenések után Budapesten folytatódnak a programok az Art Market nemzetközi kortárs képzőművészeti vásárral és a Budapest Design Week együttműködésben.

Ha imádod a dizájnt, a Budapest Design Weekkel garantáltan jóllaksz

Sokfogásos dizájnélményre lehet készülni.

Elsőként a 360 Design Budapest kiállítást láthatják az érdeklődők a Bálnában október 4. és 10. között. A magyar dizájnerek munkáit felvonultató eseményt tavaly rendezték meg először.

Óriási érdeklődés övezte az idei 360 Design Budapest rendezvényt

A virtuálisan jelenleg is bejárható bemutató nagy sikert aratott, folyamatosan telt házat vonzott, emellett négy külföldi szakmai díjat is nyert. A vezérigazgató kiemelte, hogy a kiállításon idén még nagyobb fókuszt kap a regionalitás: a visegrádi négyek államai mellett más környékbeli országok formatervezőinek is bemutatkozási lehetőséget biztosítanak.

A Budapest Central European Fashion Weeket október 11. és 17. között tartják meg, a tervek szerint fizikai jelenléttel, de ha szükséges, gyorsan át tudnak állni hibrid vagy teljesen digitális formára is.

Ilyen volt a Budapest Fashion Week a kulisszák mögül

A Roadster ott volt a kulisszák mögött és kifaggatta a látványos esemény főszereplőit!

Az előző rendezvényre mintegy száz nemzetközi divatipari szakembert, újságírót, influenszert hívtak meg, és idén ezt tervezik. A budapesti divathéten számos magyar és környező országbeli tervező mutatja be kollekcióját. Készülnek egy pop-up store-ral, amelyet Magyarország V4-es elnöksége alkalmából a környező országokba is el szeretnének vinni.

Csak úgy áradtak a kreatív energiák az idei Budapest Central European Fashion Weeken

Idén is megrendezik továbbá a Budapest Fashion & Tech Summit nevű szakmai rendezvényt, amelyen divatipari szakemberek osztják meg gondolataikat és beszélnek a legújabb trendekről.

Az MDDÜ fontos célkitűzése, hogy a magyar márkákat minél szélesebb körben ismertté tegye, hogy „divat legyen hazait vásárolni”.

Ennek érdekében aktív marketingkommunikációs tevékenységet folytatnak, és jelen vannak a közösségimédia-platformokon is. A járvány miatt tavaly fizikai üzlet helyett webshopot nyitottak, ahol mintegy hetven magyar divat- és dizájnmárka ruháit, lakberendezési tárgyat lehet megvásárolni.

Ez is érdekelhet:

Ilyen volt a Budapest Fashion Week a kulisszák mögül

A Roadster ott volt a kulisszák mögött és kifaggatta a látványos esemény főszereplőit!

(Forrás: MTI)

budapest fashion week | Camera Nationale de la Moda Italiana | Magyar Divat & Design Ügynökség | Maison et Objet | Budapest Select | MDDÜ

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Tényleg ez a világ legjobb luxusterepjárója? Most kiderül!
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom