Most vonatkoztassunk el azoktól, akik értik és szeretik a borokat, és fókuszáljunk a másik táborra, akiket nem érdekli a felhajtás, nem is isznak bort, maximum vendégségbe visznek magukkal egy-egy palackkal. Lehet, hogy nekik szólhat a NotsoCrapWines, ami már nevében mutatja, hogy annyira nem is lehet rossz.
A projekt egyelőre csak egy humoros koncepció, de mi látunk benne fantáziát: a borhoz semmit sem konyítókat is azonnal tájékoztatja, hogy rendben lesz az, ami az üvegben van. A NotsoCrapWines (Nem olyan szar borok) egy ausztrál kreatív ötlete, de nem elég a humoros név – ami talán még a sokszor erőltetett kézműves sörök neveire is rálicitál –, a borok csomagolása is rendhagyó.
Az ötlet karanténban született, és ahelyett, hogy valami teljesen földtől elrugaszkodott, jövőbeli, meg nem valósuló dizájnt vinne, az egyszerű és stílszerű vonalon mozog.
A NotsoCrapWines címkéi ugyanis toalettpapírból készülnek.
Fehér, rozé és vörös borra is gondoltak, a vécépapírok pedig mindhárom verziónál különféle mintát kaptak, a feliratot guminyomdával készítették rájuk. Ilyen az, amikor a humor és a dizájn találkozik, hiszen egy tényleg mutatós termékcsaládot terveztek, simán el tudnánk képzelni a boltok polcain.
Ez is érdekelhet:
(Forrás és fotók: Packagingoftheworld.com)
toalettpapír | not so crap wines | covid-19 | csomagolás | bor | post covid
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!