Sárgában búcsúzik a Mercedes kis roadstere

Az SLC Final Edition méltó zárása a harmadik generációnak.

Csak azért nem a sárga ugrik be először az első Mercedes-Benz SLK-ról, mert még ennél is nagyobb újdonság volt 1996-ban, hogy a cég kis roadstert készít, ráadásul nyitható keménytetővel, aminél négy évszakosabb karosszériaváltozat elképzelhetetlen. Ettől még a prémiumgyártól szokatlan volt a sárga szín is.

Az SLK természetesen nagy siker lett, 2011-ben mutatták be a harmadik generációját, amelyet aztán a Mercedes új névadási rendszerének megfelelően SLC-re nevezték át. Nem látszik rajta, de autóipari értelemben ez már koros típus, ahhoz képest főleg, hogy a BMW Z4-es vadonatúj, ezért egy Final Edition sorozattal búcsúznak a típustól.

A napsárga szín a legelső SLK-t idézi – más színű fényezés is kérhető, ha valaki ezt túl harsánynak találja –, az alapokat viszont az aktuális generáció AMG Line kivitele adja, amely az egyedi lökhárítókon kívül egy centiméteres ültetést és komolyabb fékrendszert is jelent, az ötküllős felnik 18 colosak.

Kéttónusú a nappabőr kárpit, a Final Edition felirat több helyen is szerepel, ám ennél talán hasznosabb a mindenféle beállításokat megjegyző memóriacsomag, az ülések fűthetősége, valamint az Airscarf nevű nyakfűtés, hogy még akkor is lehessen nyitott tetővel autózni, amikor már nem volna annyira komfortos.

Az SLC Final Edition márciustól kapható valamennyi motorváltozathoz, beleértve az AMG csúcsmodellt is.

Ez is érdekelhet:
Egy nagyon szép világban ilyen a célszerű tucatautó – Mercedes-Benz C 220 d T-teszt

Egy kisebb Mercedes kombi egy kisebb dízelmotorral. Röviden ennyi ez a konfiguráció – pedig valójában sokkal több.

(Forrás: Mercedes-Benz)

mercedes-benz slk | mercedes-benz | mercedes-benz slc

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Tényleg ez a világ legjobb luxusterepjárója? Most kiderül!
Hirdetés