Close
A Nanushka és a Noha Stúdió Japán ihlette kerámiákkal lepi meg Amerikát

A Nanushka és a Noha Stúdió Japán ihlette kerámiákkal lepi meg Amerikát

A tekintélyes New York Times is beszámol a ruhakollekcióival egyre magasabbra törő Nanushka ázsiai stílusú kerámiáiról. 

Sándor Szandra, a Nanushka alapítója ősszel New Yorkban már megmutatta magát – illetve egészen pontosan a 2019-es tavaszi-nyári szettjeit. Az immáron világszerte is elismert Nanushka ruhakölteményeit népszerű filmsztárok is viselik, a tervek szerint ebben az évben a márka saját üzletet nyit Los Angelesben.

Szandra hobbijáról, a kerámiákról korábban a Vogue magazinban írtak, nemrég viszont a hasonló kaliberű New York Times szentelt egy cikket a tervező kedvenceinek.

Sándor Szandra ugyanis a Noha Stúdióhoz köthető Nemes Natáliával kollaborálva március 18-án mutatja be a Japán által inspirált kerámiáit, melyeket a két brand összevonásából Nanohának kereszteltek.

A hatféle kerámiát tartalmazó kollekció különleges, a 16. századi Kiotóból származó technikával készül, amely élénk, váratlan színkombinációkat eredményez. Poharak, tálak, csészék, bögrék és vázák kerültek ki a kezeik alól, nagyrészt crème brûlée, narancssárga, türkizkék, smaragdzöld és mélybarna árnyalatokkal megfestve. Szandra elmondása szerint hobbiként kezdett el kerámiákat készíteni munka után esténként, hogy kieressze a gőzt és kikapcsolja kicsit az agyát, a fortélyokat Nemes Natália mutatta meg neki. Úgy tűnik, sikerrel.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Nanushka)

Close