Palvin Barbi asztalához ülhetünk a Szépség és Budapest ábrándos történetében

A budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace legújabb reklámfilmjének főszereplője nem más, mint Palvin Barbi, aki megmutatja, hogyan tölthetünk el egy tökéletes napot a főváros egyik legfényűzőbb hotelében, távol a világ zajától.

A szálloda Instagram-oldalán is közzétett videóban a modell magával ragadó utazásra hív minket a Szépség & Budapest varázslatos meséjében, amely a Four Seasons Hotel Gresham Palace tereiben bontakozik ki három lenyűgöző, az egyes napszakoknak megfelelő fejezeten keresztül.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Four Seasons Hotel Budapest (@fsbudapest) által megosztott bejegyzés

A retrohangulatú zenei aláfestéssel megelevenedő képkockákon feltűnik a csodaszép Graham lépcsőhöz vezető, ikonikus, szecessziós bejárat, majd főhősünk a Kollázs Brasserie & Barba kalauzol, ahol virtuálisan az asztalához ülhetünk a válogatott finomságokból összeállított reggelihez.

Ezután egy kellemes krémszínekben fürdő, ábrándos délutánt tölthetünk el a társaságában virágok és lemezek között az egyik lakosztályban,

majd ahogy leszáll az est, a lány csillogó, vörös ruhát ölt és a végzet asszonyává változik, hogy a Múzsa koktélbárban szecessziós pohárban felszolgált italokat kóstoljon.

Ha már a koktéloknál tartunk: Palvin Barbi és párja, Dylan Sprouse néhány éve újragondolta a világ legrégebbi alkoholos italát, a szupermodellt pedig 2020-ban az MTV EMA online díjátadógáláján is láthatták a nézők, amint bemutatta Magyarország nevezetességeit.

(Képek forrása: Four Seasons Hotel Gresham Palace)

Gresham-palota | four seasons | reklámfilm | palvin barbara | palvin barbi

Ezen a budapesti helyen minden szempontból élmény steaket enni

Így változott tavaly a ferihegyi reptér forgalma: ebből az országból utaztak a legtöbben

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Egy stílusos pergolával szinte az egész életünket áthelyezhetjük a szabadba