Új márka, komoly autóipari tapasztalatokkal, és egy Volvo-szerű autó hatszáz lóerővel, még drágábban, mint gondolnánk. Hogy is van ez?
Mint autómárka valóban új a Polestar, a név azonban már ismerős lehet: korábban ez volt a Volvo sportrészlege, önálló márkanéven pedig a Polestar 1 nevű kupé az első típusuk. Így már érthető, miért ennyire volvós, annak ellenére, hogy a Polestar maga is kivette a részét a fejlesztésből.
A kupé hibrid hajtású, elöl a benzin-, hátul a villanymotor hajt, utóbbi akár önállóan is képes lesz akár százötven kilométer távolság megtételére. Az összteljesítmény hihetetlen, hatszáz lóerős, a nyomaték hihetetlenebb, ezer newtonméter, az árra pedig már nem is keresünk jelzőt, nagyjából ötvenmillió forint lesz.
Stílusos első autó, ugye?
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Volvo)
hibrid autó | volvo | polestar 1 | polestar | kupé
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!