Itt a tökéletes nyári útitársad, amihez most négy üveg pazar bort adunk ajándékba!

Megérkezett a legújabb, nyomdaropogós és élményektől duzzadó Roadster magazin, melyhez most egy egészen elképesztő ajánlat is párosul. Mondjuk, miért lesz idén nyáron – is – a Roadster a leginspirálóbb és legfinomabb útitársad!

Harbour Beach-től a Hai Van-hágóig

A 220 oldalban összegyűjtött kalandok a 12. lapszámunkban ezúttal Sydney partjainál kezdődnek:

megnézzük, milyen laza, vibráló és nem mellesleg ínycsiklandó az Öbölvárosban a nyár.

Utunkat ezután kelet felé vesszük:

többek között megmutatjuk, milyen UAZ-zal zötyögni a havas mongóliai tájon, majd kétkerékre pattanunk és eltekerünk Üzbegisztántól a Bajkál-tavon át Vietnámig,

de a közelebbi csodák keresőinek is tartogatunk pár meglepetést egy torinói idegenvezető segítségével, valamint meg egy fényűző hotelválogatást is Görögországtól New Yorkig.

Az öklelő bika és a nagy utazó

Persze nem csak kétkeréken megyünk neki a világnak: megmérettetjük a Mazda legújabb prémium szabadidő-autóját, és azt is megnézzük, hogyan küzdötte fel magát öklelő bikaként hatvan év alatt az extravagáns szupersportautók vezető brandjévé a Lamborghini.

Dizájnutazás Skandináviába, a Monarchia fénykorába és Milánóba

A formatervezés és építészet szerelmeseinek természetesen most is tartogatunk ínyencségeket: többek közt elutazunk Dizájnia birodalom fellegvárába, és hat nagyon erős márkával bemutatjuk, hogyan él velünk az eleven skandináv tervezői tradíció.

Ha pedig dizájn, akkor mi más, mint Milánó: ellátogattunk a Lissoni & Partners építészstúdiójába, ahol a világhírű iroda vezető építészét faggattuk arról, milyen is a hamisítatlan stile Italiano. A lehengerlő eleganciával és zsenialitással tervezett felhőkarcolók, jachtok és resortok után pedig visszatérünk Budapestre, és a város egyik legikonikusabb épületét járjuk be:

a méltóságteljes nagyasszonyként a Dunára tekintő Gellért Szállót, mely száz év után egy egészen grandiózus megújulás előtt áll.

Nosztalgiától éttermi ukulelén át a mesterséges intelligenciáig

Meghitt budapesti esték a legizgalmasabb szereplőkkel és a leginspirálóbb témákkal: az Aperitivo lakásvacsorák második felvonásában a nosztalgia nehezen körülhatárolható fogalma került a Dobrumba isteni fogásai mellett terítékre a Lavor Collective művészeti szalonban.

Főszereplők: Mérő László matematikus-gondolkodó, Kemény Zsófi költő-slammer, Nyáry Krisztián író-irodalomtörténész, Sivák Zsófi fotográfus, egy cigarettatárca, egy karóra-falióra és egy régi kártyapakli.

A többi oldalon többek közt leülünk a Spagóba Tetsu Yahagival és két szusiformázás és ukulelézés közt kifaggatjuk az étterem corporate chef-jét a Puck-birodalom kulisszatitkairól; elbeszélgetünk a magyar műgyűjtő- és úgy általában a magyar kultúra egyik kulcsszereplőjével, Spengler Katalinnal; asztalhoz ültetjük az egyik leginspirálóbb hazai streetwear brand, a THEFOUR két tervezőjét, és több jeles író mellett megkérdezzük magát a mesterséges intelligenciát is, vajon tud-e regényt írni.

Egy visszautasíthatatlan ajánlat

Természetesen ennél sokkal több mindent tartogat a legújabb Roadster, amihez most egy (Keresztapa-hang felerősödik) tényleg visszautasíthatatlan ajánlattal kedveskedünk olvasóinknak, hála a Sauskának. Ha ugyanis most előfizetsz egy évre a Roadsterre, a négy magazin mellé egy négy borból álló, isteni Sauska borválogatást adunk ajándékba.

Igen, jól olvastad: négy Roadster magazin és négy üveg fenomenális Rosé, Cuvée 13, Furmint és Extra Dry Sauska bor mindösszesen 9960 forintért a tiéd, amit ingyenesen át is vehetsz a Bortársaság üzleteiben!

A részletekért és a rendelésért erre parancsolj, reméljük, mi is segítünk abban, hogy csodás és a leginspirálóbb élményekben gazdag legyen a nyarad!