Close
Idéntől akár abba is beleszólhatunk, hogyan nézzen ki a szállodai szobánk

Idéntől akár abba is beleszólhatunk, hogyan nézzen ki a szállodai szobánk

Manapság nem elégszünk meg annyival egy szolgáltatás igénybe vételekor, hogy kiváló minőséget kapunk a pénzünkért, hanem a 21. század embere személyre szabott élményeket és kifejezetten hozzá igazított szolgáltatásokat akar. Az egyéni igényeknek megfelelő csomagok viszont már nem csak trendinek, hanem egyenesen kötelező elemnek számítanak a szállodaiparban. 2019-ben a hotelek mindent megtesznek majd, hogy lépést tartsanak az ez irányú kereslettel – legalábbis ezt jövendöli Alex Shashou szállodaipari szakember a Business Insider erről szóló írásában.

Jó néhány iparág jócskán lehagyta már a szállásadókat, ami az egyéni igényekhez történő igazodást illeti – gondoljunk csak a Netflix által nekünk javasolt új sorozatokra, vagy mondjuk az Amazon által ajánlott új termékekre – éppen ezért a szállodák sem engedhetik meg maguknak, hogy figyelmen kívül hagyják a vendégeik speciális kívánalmait.

Hamarosan tehát pozitív előjelű változásokra számíthatunk, amikor szobát foglalunk egy hotelbe, amennyiben megadtunk magunkról bizonyos adatokat. Könnyen megtörténhet majd, hogy – az említett Netflix és Amazon hasonló algoritmusaira építve – a becsekkolás közben felajánlják nekünk kedvenc wellness-szolgáltatásunkat, vagy a bárpultnál a bartender egyből kedvenc italunkkal kínál. Akikkel rendszeresen előfordul, hogy a szokásosnál több törülközőt kérnek, azoknak alapból több darab lesz bekészítve a fürdőben,

akik pedig mindig ugyanazt a márkájú pezsgőt rendelik a különböző szállodákban, őket egy előre behűtött palack várja a szobájukban.

Az Egyesült Államokban hatvanöt egységgel rendelkező Kimpton Hotelsnél egy ideje bevett szokásként működik ez a rendszer. A vendégek például előre jelzik, milyen sós vagy édes falatokat szeretnek, milyen italt isznak a legszívesebben, de említhetnek egyéb különös kívánságot is, hogy aztán megérkezéskor a kedvenc újságjuk várja őket a lakosztályban az imádott sütemény vagy a preferált kávé társaságában, és természetesen a szoba felszereltsége is a kéréseknek megfelelően történik.

Néhány szálloda egyébként külön büdzsét tart fent arra, hogy a vendégek úgymond átlagtól eltérő óhajait teljesítsék, vagy ne adj’ isten megoldják az esetlegesen bekövetkező problémákat.

Akad olyan szálloda, ahol minőségi borkínálatból válogathatunk a minibárban, máshol pedig a mixer konkrétan a szobánkban keveri nekünk koktélt.

Shashou kitért arra is, hogy a közeljövőben a vendégeknek nagyobb beleszólásuk lesz a lakosztályok enteriőrjébe is, annak érdekében, hogy minél inkább otthon érezzék magukat. Elvégre a világ legjobb szállodái nem csupán jól mutatnak a fotókon, hanem nosztalgikus érzéseket keltenek átmeneti lakóikban. A hotelek legfontosabb célja az legyen, hogy lényegében úgy érezzük, nem is egy unalmas szállodában töltöttük az éjszakát.

Ez pedig mindkét félnek jó, hiszen a visszajáró vendégnek legtöbbször mindenki örül.

(Fotók: Unsplash)

FOLYTASD EZZEL
Korlátozások és nagy remények: Így indul az idei síszezon Európában
Borzalmas a járványhelyzet Kárpátalján, a legszigorúbb besorolás jön a régióban
Rendeld meg a Roadster magazin 6. számát!
Őszi-téli lapszámunkban ismét megnövelt terjedelemben, 224 oldalon a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Felsorolni is nehéz, mennyi izgalmas történetet meséltünk el az új számban, de ha szeretnél többet tudni, akkor kattints ide az alábbi linkre! Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom