Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább a Kovács és Lánya Borászat.
A borászat, amely eddig is több európai országba szállította legjobb borait, folytatja a terjeszkedést is: a tervek szerint egész Európában kaphatóak lesznek a mátrai borok, amelyekből 2021-ben plusz százötven-százhatvan ezer palackkal terveznek értékesíteni.
A Mátra lábánál található, száztíz hektáron gazdálkodó borászat új nevet és arculatot választott, mely az igényes vásárlókat célozza, az új név pedig a lokációra utal: a Sol Montis jelentése Naphegy, azaz ahol a nap és a hegy összeér. Ezt a képet örökíti meg a Mátra stilizált sziluettje felett lebegő, a hegy vonalait követő vonalvezetésű kortárs logotípia.
A modern minimalista és hagyományosan elegáns stílust vegyítő címkék keskeny formája a lábunk előtti végtelen hosszan elnyúló termőföld égig érő látványát idézik fel. Mindez azért fontos a borászatnak, mert nemzetközi szintű technológiájuk mellett odafigyelnek a helyi értékek védelmére is.
A borászat ugyan alig egy-egy órányi távolságra van Budapesttől és Egertől, mégis inkább önállóan, a Mátra legnagyobb szeretete mellett kíván megjelenni.
Kovács Zita, a Sol Montis Borászat kommunikációs vezetője, az alapító-tulajdonos Kovács László lánya szerint: "A legfontosabb célunk, hogy fenntartsuk a kifogástalan minőséget, és hogy a meglévő hazai piac mellett nemzetközi piacok felé nyissunk. 2020-ban fejeztük be üzemünk bővítését, így már ötezer hektoliter a befogadóképessége. Most már a meglévő tudásunk és birtokunk mellé a kapacitásunk is rendelkezésre áll, hogy nagy volumenben szolgáljuk ki fogyasztókat. Emellett nagy hangsúlyt fektetünk a tudatos építkezésre, és hitünk szerint ehhez elengedhetetlen volt az új brand és arculat. Profi csapattal szerettünk volna dolgozni, akik megértik a céljainkat, akikkel együtt tudunk gondolkodni hosszútávon is. Így találtuk meg a Progressive Reklámügynökséget, akik munkájukkal minden elvárásunkat felülmúlták: az új márka friss, modern és karizmatikus, épp olyan, mint a borászatunk."
A borok továbbra is kiválóak, három borszortimentből lehet választani, valamint új borok is bekerülnek a választékba: a klasszikus borok közé egy vörös cuvéé, a birtokborok közé pedig a chardonnay, valamint egy viognier. Két további prémium bor új, a márkához és a borhoz jobban illő nevet kap: a pincészet gyöngyöző félszáraz fehérbora, a Fruska Illangó néven folytatja tovább, mely "arra a szerelmes könnyedségre, a telt ízre utal, amely mindig játszani hív”. A klasszikus száraz traminit, a Gavallért Naplevente névre keresztelték, amely "aromáival és könnyű frissességével elkísér mindenkit akár egyedül, akár randevún, akár társaságban."
Ez is érdekelhet:
mátrai | arcualtváltás | sol montis | kovács és lánya | új név
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!