Téged is kötnek hozzá nosztalgikus emlékek?
Újranyílhat a Budapest Airport 1-es terminálja, a 3-as építése pedig 2025-ben kezdődhet – írja repülőtéri értesítőjében a Budapest Airport. Az új utascsarnok megépítéséig egy móló hozzáépítésével működhet majd az 1-es Terminál.
A tervezett parkolóház is más helyszínen épül meg – áll a közleményben. A parkolóházat korábban a Közlekedő Tömeg Egyesület kritizálta, amiért ellehetetlenítette volna a repülőtér vasúti kiszolgálását. Most a Budapest Airport azt írja, egy komplex tömegközlekedési csomópontot terveznek a parkolóház helyére, amelyet a leendő vasútállomással is összekötnek majd.
Emellett arról is beszámoltak, hogy
míg a reptér utasforgalma még mindig rendkívül alacsony, a teherforgalom rekordokat dönt.
A Budapest Airport közel 65 ezer utast kezelt áprilisban, 95,2 százalékos csökkenést regisztrálva a koronavírus-járvány előtti, 2019-es év azonos időszakához képest. Tavaly ilyenkor még rosszabb volt a helyzet, akkor volt, hogy egy nap mindössze 275 utas fordult meg a reptéren.
A teherforgalomnál már jobb a helyzet: az idei első negyedében rekordot ért el ezen a téren a reptér, a 2021-es cargoforgalom pedig akár az évi 150 ezer tonnát is elérheti.
És hogy hová utazhatunk róla? Például ide és ide egész biztosan!
(Forrás: HVG, fotók: Unsplash)
repülőtér | légi közlekedés | liszt ferenc | újranyílik | terminál | ferihegy
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!