Kedvenc hazai brandünk megint valami nagyszabásúval rukkolt elő.
A történet azokról a felemelő pillanatokról szól, amelyek fontos mérföldkövet jelentenek életünkben. A készítők szerint a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy miként lehet ismét a márka történetéhez és kulturális jelentőségéhez méltó, ugyanakkor újszerű vizuális megoldásokkal bemutatni Magyarország talán legismertebb, tradicionális italát.
Az 1900-as évek elején megjelenő plakát, amelyen egy víz alól felbukkanó szakállas figura a jól ismert magyar gyomorkeserűre mosolyog, a mai napig egyet jelent a márkával, amely
reklámjaiban azóta is a komolyságot és könnyedséget ötvözi.
Az évek során idézték már meg az elmúlt több mint két évszázad hőskorszakait, az Unicum szlogenjei és reklámjai gyakorlatilag a popkultúra részeivé váltak, és szerepelt Unicum-szpotban Presser Gábor is. Ebbe a sorba kellett beilleszkednie az új reklámfilmnek.
A szpot a valóság és a képzelet határán játszódik: a különböző élethelyzetekben megjelenő ballonok azoknak a meghatározó és bensőséges életeseményeknek a lelki emelkedettségét szimbolizálják, amelyek előrevisznek bennünket, és amelyekre aztán igazán jó lesz emlékezni.
Ahogy az eddigi reklámoknál, úgy a mostani produkciónál is kiemelt szempont volt, hogy a végeredmény újszerű technikai megoldásaival, grandiózus látványvilágával elbűvölje a nézőket, miközben szerethető formában közvetíti az ikonikus üzenetet és életszemléletet: Csak pozitívan!
Zwack Sándorral készült interjúnkat itt olvashatod, itt pedig az Unicum barista titkaiba pillanthatsz be.
(Forrás: Zwack Unicum)
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!