Az Amadeus aktívan nyomon követi a turisztikai piac változásait, ezekre reagálva fejleszti saját eszközeit. 2019-re vonatkozóan több markáns trendet gyűjtöttek egy csokorba.
Személyre szabott szolgáltatások
Az egyéni fogyasztói igények kiszolgálása, a megszemélyesített utazási ajánlatok kidolgozása változatlanul a turizmus egyik kiemelt trendje marad minden területen.
Legyen szó légitársaságokról, hotelekről, tour operatorokról vagy utazási irodákról,
a siker egyik kulcsa biztosan az lesz 2019-ben is, hogy ki hogyan tudja minél személyre szabottabb módon kiszolgálni az utast.
Egyre hangsúlyosabb a tartalom
2019 minden bizonnyal az NDC (New Distribution Capability) térhódításáé lesz, mely révén a légitársaságok és az utazási irodák is jelentősen növelhetik eladásaikat.
Ehhez azonban az is szükséges, hogy rendelkezésre álljon minél több tartalom és információ, minél több csatornán és forrásból. Ez is elengedhetetlen a személyre szabott szolgáltatásokhoz.
Összehasonlíthatóság
Korunk utazója tájékozott, az okoseszközök aktív használója, aki egyedi élményeket keres, mindössze egy kattintásnyira.
2019-ben azok a szolgáltatók lehetnek a befutók, melyeknek rálátásuk van az összesített tartalmakra, és a legegyszerűbben, leghatékonyabban ki tudják választani azt, ami a pihenni vágyók számára leginkább megfelel.
A millennial korosztály az új üzleti utazó
A Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2020-ra az utazóknak csaknem a felét a millennial korosztály (millennials, avagy Y generáció, igazi digitális generáció) teszi ki.
Mivel ez a korosztály egyre markánsabb vásárlóerőt jelent a turizmusban, az iparágnak fel kell zárkóznia ennek attitűdjéhez.
Business + leisure összeolvadása
Az előrejelzések szerint az üzleti utazás mind nagyobb súlyt képvisel majd a jövőben, és folyamatosan bővül. Egy nemzetközi elemzés szerint 2022-ig a multinacionális vállalatok 1,7 ezer milliárd dollárt költenek munkavállalóik utaztatására.
Mivel az üzleti utazások száma és hossza is nő, az is egyre jellemzőbb, hogy összemosódik a business és a leisure.
Technológiai fejlesztés 2019-ben is
Valószínűleg azon sem lepődünk meg, hogy 2019-ben is újabb technológiai megoldások látnak napvilágot, és tovább bővül a digitális eszközök köre, ami növelheti a hatékonyságot és a gördülékeny működést.
Az új megoldások lehetővé teszik a repülőterek, légitársaságok, szállodák, utazási irodák és minden más szereplő számára, hogy megfeleljenek a növekvő utazói elvárásoknak.
Okosvárosoké a jövő
Nemzetközileg is az egyik legmarkánsabb trend, hogy az okosvárosok turizmusa fejlődik a legdinamikusabban, minden korábbinál nehezebb ma megjósolni, hogyan néz majd ki a turizmus húsz év múlva.
De az biztos, hogy az iparág izgalmas és jelentős fejlődés előtt áll.
(Forrás: Amadeus.com/turizmus.com, fotók: Unsplash)
utazás | nagy sztori | business | személyre szabott | szolgáltatás
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!